Bos días familias e alumnos e alumnas.
Hoxe parece que non se pode sair moito á rúa. Propóñovos dous traballiños, un de repaso do número 6, onde podedes repasar con lápis, con rotuladores, con pinturas, coma sempre, que o facedes moi ben, se vos centrades, ¿verdade?. Logo tedes diferentes folliñas para pintar, lembrade que na primavera todas as follas son de color?... verde .
Logo temos unha fichiña de poemas pequeniños e adiviñas. A ver cantas acertades. Investigade a ver si atopades máis, entre a familia. Un abracete virtual. Julia.
Páginas
▼
miércoles, 29 de abril de 2020
Palabras con varios significados 1º E.P.
Bo día traballadores!
Tócavos facer un pequeniño esforzo para recordar aquelas palabras que teñen máis de 1 significado, parece un lío, verdade?É sinxelo...fixádevos no vídeo e despois facede as fichas, veredes que sí o entendedes.😀 Vouvos descubrir que estas palabras chámanse POLISÉMICAS!!!
PARA O NENO CON LIBRO ADAPTADO:

FIXÁDEVOS BEN NAS FICHAS CON DEBUXOS E PALABRAS E DESPOIS FACEDES OS EXERCICIOS.

Tócavos facer un pequeniño esforzo para recordar aquelas palabras que teñen máis de 1 significado, parece un lío, verdade?É sinxelo...fixádevos no vídeo e despois facede as fichas, veredes que sí o entendedes.😀 Vouvos descubrir que estas palabras chámanse POLISÉMICAS!!!
PARA O NENO CON LIBRO ADAPTADO:

FIXÁDEVOS BEN NAS FICHAS CON DEBUXOS E PALABRAS E DESPOIS FACEDES OS EXERCICIOS.

6º Primaria
Bo día! Que tal seguides? Estades saíndo a rúa? Espero que
podades disfrutar dun paseíño diario.
Ben, pero agora toca traballar un pouquiño.
GALEGO
Acordádesvos cando explicamos na clase de lingua castelá a
voz pasiva? Non… Pois imos recordalo.
Pensamos por exemplo nunha oración sinxela:
O alumnado de sexto
de primaria fai os deberes todos os días
Nesta oración, o suxeito é: O alumnado de sexto de primaria (dise que este suxeito é AXENTE
porque é o que realiza a acción)
A esta oración podémoslle “dar a volta” dicindo:
Os deberes son feitos
polo alumnado de sexto de primaria todos os días
Como vedes, o significado é o mesmo. Pero agora Os deberes convértense en suxeito
PACIENTE (porque reciben a acción, non a fan).
Pois o que acabamos de facer é convertir unha oración en voz
activa nunha oración en voz pasiva. Lembrádesvos xa?
Pois imos a practicar un pouco.
Lede o recadro da páx 128. Escribide na libreta a parte
destacada en azul. Ex. 2. Páx. 129. Ex.4
MATEMÁTICAS
Vamos a averiguar cuánto es el tanto por ciento de una cantidad (así
cuando vayamos a la compra y nos encontremos con descuentos, sabremos la cantidad de la que se trata).
Y ¿cómo se hace? Pues muy sencillo. Lo voy a explicar con un
ejemplo.
Lois compró un libro
de animales que costaba 26€, pero como era el “día del libro” le hicieron un
descuento del 10%. ¿Cuánto tuvo que pagar?
Tenemos que averiguar cuánto es el 10% de 26.
Si os fijais
10% = 10/100 (lo hemos escrito en forma de fracción. Ya sabéis que yo lo
escribo así porque el teclado del ordenador es lo que me permite). Y nosotros
ya sabemos hallar una fracción de una cantidad:
10/100 de 26 = (26: 100) x 10= 0´26 x 10= 2´6 € le
descontarán.
Por lo tanto el libro le costó: 26€ - 2´6= 23´4 €
Véis que tenemos que operar por la unidad seguida de ceros (recordad cómo se hacía) y también restamos
decimales (importante colocar la parte entera con la entera y los decimales con
los decimales).
Ya veréis que es muy sencillo de aplicar.
Pág. 118. Estudiad el recuadro. Ej. 1- 2.
INGLÉS PARA INFANTIL E 1º , 2º PRIMARIA
GOOD MORNING EVERYONE !
ENJOY WHILE YOU LEARN ENGLISH.
As actividades están adaptadas para o alumnado con Necesidades educativas .
Click on the pictures to watch the videos .
- Pincha nas imaxes para ver os vídeos .
-Let´s sing a song about school objects :
- Cantemos unha canción sobre obxetos de clase :
-Now ,listen to two stories about school :
- Agora escoita dúas historias sobre o colexio :
-School objects story :
- Historia sobre obxetos de clase :
-Days of the week and subjects story :
- Historia sobre días da semana e materias :
-Do these worksheets and send them to my
E-mail address : evamaria.perez@edu.xunta.gal
- Fai estas fichas e envíamas ao meu
correo electrónico : evamaria.perez@edu.xunta.gal
Podes enviala dende a páxina web das fichas .
-Match the sound with the pictures :
- Une o sonido coa imaxen :
-Read and tick the correct option:
- Le e elixe a opción correcta :
- Click , listen and repeat the days of the week :
- Pincha , escoita e repite os días da semana :
First listen, drag and drop . Then write the day that goes before and after .
- Primeiro escoita , arrastra e solta . Despois escribe o día que vai antes e despois.
-Play an online game about school objects :
- Xoga a un xogo online sobre obxetos da clase :
TRABALLO 2º PRIMARIA
Buenos días, ya habéis desayuno y os habéis lavado la cara? Pues vamos con el trabajo para hoy:
LENGUA:
Vamos a repasar la coma que se usaba para separar las palabras en una enumeración , por ejemplo, ''Me gustan los animales: perros, gatos, pájaros, tortugas, focas, leones...
Os dejo un vídeo explicativo y unos ejercicios.
MATEMÁTICAS:
Hoy tocan unas restas y pueden ser con llevadas. Os voy a dejar un vídeo explicando las restas cuando hay ceros en el minuendo.
LENGUA:
Vamos a repasar la coma que se usaba para separar las palabras en una enumeración , por ejemplo, ''Me gustan los animales: perros, gatos, pájaros, tortugas, focas, leones...
Os dejo un vídeo explicativo y unos ejercicios.
MATEMÁTICAS:
Hoy tocan unas restas y pueden ser con llevadas. Os voy a dejar un vídeo explicando las restas cuando hay ceros en el minuendo.
C.SOCIAIS:
O outro día vimos as normas de tráfico e hoxe imos recordar as sinais de trafico
Déixovos unha canción para aprendelo mellor. Despois facer a ficha coloreando as sinais como corresponda e poñendo o que indican debaixo.
LINGUA:
Palabras con x, aprendemos vocabulario en galego.
Miércoles 29 de abril, tercero de EP
Hola... muy buenas:
¿Qué tal lleváis vuestros minipaseos? Espero que muy bien y que respetéis las normas como buenos chicos y chicas que sois. Vamos con el trabajo de hoy:
*Lengua:
-Hacemos la ficha de comprensión lectora
*Mate:
Hoy trabajaremos con las unidades de peso. Para ello vemos el vídeo . En este otro nos enseña cómo podemos hacerlo nosotros en la cocina (no es obligatorio hacerlo)

Después hacemos la ficha de ayer que nos quedó pendiente , ¿recordáis? . ATENCIÓN: para hacer el ejercicio 10 necesitas saber que una TONELADA son 1000 kg .
También hacemos los ejercicios 1,2 y 3 del libro (página 102-103) que son muy facilitos (no hace falta que dibujéis las pesas)
*Ciencias sociais:
Repasamos os exercicos 3 e 4 da páxina 59. Despois, na mesma páxina propóñovos un reto: o exercicio 7. ¡¡¡A pensar chic@s que é moi doado.!!!
Mañana nos vemos otra vez.
Besos
¿Qué tal lleváis vuestros minipaseos? Espero que muy bien y que respetéis las normas como buenos chicos y chicas que sois. Vamos con el trabajo de hoy:
*Lengua:
-Hacemos la ficha de comprensión lectora
*Mate:
Hoy trabajaremos con las unidades de peso. Para ello vemos el vídeo . En este otro nos enseña cómo podemos hacerlo nosotros en la cocina (no es obligatorio hacerlo)

Después hacemos la ficha de ayer que nos quedó pendiente , ¿recordáis? . ATENCIÓN: para hacer el ejercicio 10 necesitas saber que una TONELADA son 1000 kg .
También hacemos los ejercicios 1,2 y 3 del libro (página 102-103) que son muy facilitos (no hace falta que dibujéis las pesas)
*Ciencias sociais:
Repasamos os exercicos 3 e 4 da páxina 59. Despois, na mesma páxina propóñovos un reto: o exercicio 7. ¡¡¡A pensar chic@s que é moi doado.!!!
Mañana nos vemos otra vez.
Besos