Aquí estamos de novo. Todo ben imaxino. Alégrome moito se é así.
Seguro que recordades as palabras simples as palabras compostas.A que sí?
Pois traballamos un pouco máis nelas.
Sae unha lista moi longa de palabras compostas.Neste caso en castelá.
Deber elixir 10 e facer unha frase con casa unha delas.
Exemplos:
NOTA:O alumno con libro adaptado fará oralmente os exercicios vendo as imaxes axudado por un adulto, pero primeiro verá os videos.
miércoles, 1 de abril de 2020
6º Primaria
Ola! Como estades? Vexo que estades traballando moito por todos
os deberes que me mandades. Así me gusta. De momento só estamos repasando, así
que si non lembrades algo podedes consultar o libro ou as libretas ( é
importante que fagades esto para así afianzar o que levamos estudiado).
Onte
gustoume o que trataron na clase de Sociais da tele. Me imaxino que a vós
tamén…Fixeron referencia a mitoloxía (lembrades a de libros que temos na nosa
Biblioteca sobre este tema?).
GALEGO
1. Escribe dez palabras do campo
semántico de PROFESIÓNS
2. Escribe catro palabras da familia
léxica das seguintes palabras:
·
Terra
·
Camiño
·
Papel
3. Que é un determinante?
4. Escribe as clases de determinantes
que hai. Escribe unha oración con cada un (de cada clase)
LENGUA
1. ¿Qué es un verbo?
2. ¿En qué se diferencia un verbo
regular de un verbo irregular?
3. Escribe e presente, el pretérito
perfecto simple y el futuro de los siguientes verbos (recuerda que se escriben
todas las personas del singular y del plural en orden y no te olvides de las tildes
que son muy importantes):
Escribir, caer, protestar
4. Di si los siguientes verbos son
regulares o irregulares y justifica por qué:
Freir, estudiar, ver, preguntar,
aplaudir
MATEMÁTICAS
1.
Escribe los
primeros siete múltiplos de los siguientes números:
a) 5.
b) 2.
c) 9.
d) 13.
2.
Escribe todos los divisores de los números siguientes:
a) 24.
b) 32.
c) 49.
d) 50.
3
Escribe los
múltiplos de 6 comprendidos entre los siguientes números:
a) 18 y 30.
b) 7 y 17.
c) 45 y 60.
d) 68 y 80
4 . Sin hacer la división, indica si los siguientes números son divisibles
por 2, 3, 5, 9 y 10: (repasa los criterios de divisibilidad. Tema 3)
a) 2 350.
b) 8 190.
c) 2 644.
d) 3 870.
5. ¿Qué es un
número primo?
6.Escribe los números primos que hay entre el 50 y el 88.
EDUCACIÓN FÍSICA
Ola nen@s. Um día menos para chagar ao fin!!!
Neste ENLACE deixovos o traballo para hoxe.
Lembrade que nos comentarios podedes deixar as vosas impresións sobre os videos que vos poño e comentar se vos gustou, se queredes repetilo ou non,... Non esquezades poñer o nome e o curso.
Neste ENLACE deixovos o traballo para hoxe.
Lembrade que nos comentarios podedes deixar as vosas impresións sobre os videos que vos poño e comentar se vos gustou, se queredes repetilo ou non,... Non esquezades poñer o nome e o curso.
MATEMÁTICAS 1º
Ola nenos. Como estades pasando estes días?? Seguro que con ganas de voltar ao cole.
A tarefa para hoxe é a seguinte:
1.- Calcula en vertical
12 + 13 + 16 =
21 + 24 + 27 =
32 + 24 + 17 =
2.- Cuenta de 4 en 4 hacia atrás:
40, 36, 32, ..., ..., ..., 0
3.- Ordena de mayor a menor los siguientes números:
23, 32, 33, 22, 43, 34
4.- Ahora ordenalos de menor a mayor.
A tarefa para hoxe é a seguinte:
1.- Calcula en vertical
12 + 13 + 16 =
21 + 24 + 27 =
32 + 24 + 17 =
2.- Cuenta de 4 en 4 hacia atrás:
40, 36, 32, ..., ..., ..., 0
3.- Ordena de mayor a menor los siguientes números:
23, 32, 33, 22, 43, 34
4.- Ahora ordenalos de menor a mayor.
TRABALLO 2º PRIMARIA
Bos días, como o levades? Seguro que ben.
O traballo para hoxe é:
LENGUA:
A ver si sois capaces de ordenar las siguientes frases (pincha en la palabra azul)
Lectura de, mínimo, 20 minutos de un libro que os guste. Después escribid lo que más os ha gustado de lo que habéis leído.
MATEMÁTICAS:
Recordemos la propiedad asociativa de la suma en este vídeo (miradlo las veces que os haga falta).
Después intentad hacer estos ejercicios:
C.SOCIAIS
Hoxe divertímonos un pouco con xogos sobre transportes e sobre viviendas.
LINGUA
Palabras compostas:
Algunhas palabras como salvavidas e parasol están formadas pola unión de dúas palabras:
salva+vidas=salvavidas
para+sol=parasol
Une estas palabras e escribe a palabra composta que se forma:
Despois fai unha oración con estas palabras: telaraña, altavoz, gardabosques
O traballo para hoxe é:
LENGUA:
A ver si sois capaces de ordenar las siguientes frases (pincha en la palabra azul)
Lectura de, mínimo, 20 minutos de un libro que os guste. Después escribid lo que más os ha gustado de lo que habéis leído.
MATEMÁTICAS:
Recordemos la propiedad asociativa de la suma en este vídeo (miradlo las veces que os haga falta).
Después intentad hacer estos ejercicios:
C.SOCIAIS
Hoxe divertímonos un pouco con xogos sobre transportes e sobre viviendas.
LINGUA
Palabras compostas:
Algunhas palabras como salvavidas e parasol están formadas pola unión de dúas palabras:
salva+vidas=salvavidas
para+sol=parasol
Une estas palabras e escribe a palabra composta que se forma:
Despois fai unha oración con estas palabras: telaraña, altavoz, gardabosques
Mércores 1 de abril, terceiro de primaria
Bos días:
As actividades de hoxe serán:
*Lingua:
Como estamos co tema dos animais, vamos a lembrar que eran as fábulas. Xa as estudamos no primerio trimestre en lingua castelán pero vamos a recordalas agora en LG.
O primeiro que vamos facer e a páxina 133 de lingua galega.
Despois escoita a fábula "O sapo e o raposo" e contesta as seguintes preguntas.
a) Quenes son os protagonistas da fábula?
b) Con que adxetivos definirías ao raposo?
c) Cal é a moralexa da historia?
d) Como cres que se sinte o sapo coas cousas que lle dí o raposo?
*Matemáticas: Vamos a organizar una visita al zoológico. Somos 9 niñas, 11 niños, dos profesoras y 2 profesores. Como somos muchos, el zoo no cobra las entradas de los profesores/as. Conociendo estos datos, contesta a las siguientes preguntas:
a) Si cada entrada cuesta 35 euros, ¿Cuánto dinero tenemos que pagar por las entradas?
b) Si el autobús es de 60 plazas, ¿cuántos asientos quedan libres?
c) El zoológico abre de las 9:15 y cierra a las 20:15. ¿Cuántas horas permanece abierto?
d) Dibuja dos relojes analógicos que indiquen la hora de apertura y la hora de cierre del zoo.
*Ciencias sociais: Imos estudar os movementos da Terra. na páxina 50. Despois de lela mira o seguinte vídeo. Despois fai un esquema dos movementos da Terra. Podes utilizar a información do libro (páxian 50) ou o vídeo a partir de onde di "vamos a recordar los dos movimientos de la Tierra".
As actividades de hoxe serán:
*Lingua:
Como estamos co tema dos animais, vamos a lembrar que eran as fábulas. Xa as estudamos no primerio trimestre en lingua castelán pero vamos a recordalas agora en LG.
O primeiro que vamos facer e a páxina 133 de lingua galega.
Despois escoita a fábula "O sapo e o raposo" e contesta as seguintes preguntas.
a) Quenes son os protagonistas da fábula?
b) Con que adxetivos definirías ao raposo?
c) Cal é a moralexa da historia?
d) Como cres que se sinte o sapo coas cousas que lle dí o raposo?
*Matemáticas: Vamos a organizar una visita al zoológico. Somos 9 niñas, 11 niños, dos profesoras y 2 profesores. Como somos muchos, el zoo no cobra las entradas de los profesores/as. Conociendo estos datos, contesta a las siguientes preguntas:
a) Si cada entrada cuesta 35 euros, ¿Cuánto dinero tenemos que pagar por las entradas?
b) Si el autobús es de 60 plazas, ¿cuántos asientos quedan libres?
c) El zoológico abre de las 9:15 y cierra a las 20:15. ¿Cuántas horas permanece abierto?
d) Dibuja dos relojes analógicos que indiquen la hora de apertura y la hora de cierre del zoo.
*Ciencias sociais: Imos estudar os movementos da Terra. na páxina 50. Despois de lela mira o seguinte vídeo. Despois fai un esquema dos movementos da Terra. Podes utilizar a información do libro (páxian 50) ou o vídeo a partir de onde di "vamos a recordar los dos movimientos de la Tierra".
INGLÉS PARA INFANTIL E PRIMARIA
HELLO EVERYONE AND HAPPY EASTER !
English : I hope everyone feels happy and in good form .Spring has arrived and Easter is coming soon so let´s learn about the traditions and culture in other countries. Here there are some ideas to enjoy alone and also with your families.
You can do as many activities as you wantt , but it isn´t compulsory to do them all.
Remember that you can send me your doubts , activities to be checked or comments to my
E-mail : evamaria.perez@edu.xunta.es
Galician :Espero que tod@s vos sintades content@s e en boa forma . A primavera xa chegou e pronto chegará a Pascua así que imos aprender sobre as tradicións e a cultura en otros países . Aquí hai algunas ideas para que as disfrutedes só@s coas vosas familias.
Podes facer tantas actividades como queiras pero non é obrigatorio facelas todas.
Lembrade que podedes enviarme as vosas dúbidas , actividades para correxir ou comentarios ao meu correo electrónico :evamaria.perez@edu.xunta.es
1. ACTIVITIES FOR THREE TO NINE YEARS OLD KIDS ,
BUT EVERYONE CAN DO THEM !
Para @s nen@s de tres a nove anos, pero todo o mundo pode facelas !
Observación : O material aquí está adaptado para o alumnado de 3 a 9 anos con Reforzo Educativo ou ACS.
https://www.bing.com/videos/search?q=short+easter+films+for+kids&ru=%2fvideos%2fsearch%3fq%3dshort%2beaster%2bfilms%2bfor%2bkids%26qpvt%3dshort%2beaster%2bfilms%2bfor%2bkids%26FORM%3dVDRE&qpvt=short+easter+films+for+kids&view=detail&mid=67A9BB4ED36D7EB75DFE67A9BB4ED36D7EB75DFE&&FORM=VDRVRV
https://www.bing.com/videos/search?q=short+easter+films+for+kids&ru=%2fvideos%2fsearch%3fq%3dshort%2beaster%2bfilms%2bfor%2bkids%26qpvt%3dshort%2beaster%2bfilms%2bfor%2bkids%26FORM%3dVDRE&qpvt=short+easter+films+for+kids&view=detail&mid=67A9BB4ED36D7EB75DFE67A9BB4ED36D7EB75DFE&&FORM=VDRVRV
Watch this video ! Do you want to try to do the recipe and the Easter basket at home ?
Mira este vídeo ! Queres intentar facer a receita e a cesta de Pascua na casa ?
Strawberry little monsters
Monstruiños de amorodos
Easter egg Hunt videos.
Vídeos da búsqueda do ovo de Pascua
https://www.bing.com/videos/search?q=short+easter+films+for+kids&ru=%2fvideos%2fsearch%3fq%3dshort%2beaster%2bfilms%2bfor%2bkids%26qpvt%3dshort%2beaster%2bfilms%2bfor%2bkids%26FORM%3dVDRE&qpvt=short+easter+films+for+kids&view=detail&mid=9F6975F79D186AE4DB119F6975F79D186AE4DB11&&FORM=VDRVRV
https://www.bing.com/videos/search?q=short+easter+films+for+kids&ru=%2fvideos%2fsearch%3fq%3dshort%2beaster%2bfilms%2bfor%2bkids%26qpvt%3dshort%2beaster%2bfilms%2bfor%2bkids%26FORM%3dVDRE&qpvt=short+easter+films+for+kids&view=detail&mid=9F6975F79D186AE4DB119F6975F79D186AE4DB11&&FORM=VDRVRV
Peppa pig story.
Conto the Pepa Pig .
Pete The Cat story .
Conto the Pete the cat
Easter songs
https://www.bing.com/videos/search?q=easter+funny+songs+for+kids&ru=%2fvideos%2fsearch%3fq%3deaster%2520funny%2520songs%2520for%2520kids%26qs%3dn%26form%3dQBVDMH%26sp%3d-1%26pq%3deaster%2520funny%2520songs%2520for%2520kids%26sc%3d0-27%26sk%3d%26cvid%3d1840A957A92C4636AE69726B617A8635&view=detail&mid=63B590EF729DCF5B677C63B590EF729DCF5B677C&&FORM=VDRVRV
https://www.bing.com/videos/search?q=easter+funny+songs+for+kids&ru=%2fvideos%2fsearch%3fq%3deaster%2520funny%2520songs%2520for%2520kids%26qs%3dn%26form%3dQBVDMH%26sp%3d-1%26pq%3deaster%2520funny%2520songs%2520for%2520kids%26sc%3d0-27%26sk%3d%26cvid%3d1840A957A92C4636AE69726B617A8635&view=detail&mid=A4779028F4FC707D30C7A4779028F4FC707D30C7&&FORM=VDRVRV
https://www.bing.com/videos/search?q=easter+funny+songs+for+kids&ru=%2fvideos%2fsearch%3fq%3deaster%2520funny%2520songs%2520for%2520kids%26qs%3dn%26form%3dQBVDMH%26sp%3d-1%26pq%3deaster%2520funny%2520songs%2520for%2520kids%26sc%3d0-27%26sk%3d%26cvid%3d1840A957A92C4636AE69726B617A8635&view=detail&mid=A586011EAD2C6C144166A586011EAD2C6C144166&&FORM=VDRVRV
https://www.bing.com/videos/search?q=easter+funny+songs+for+kids&ru=%2fvideos%2fsearch%3fq%3deaster%2520funny%2520songs%2520for%2520kids%26qs%3dn%26form%3dQBVDMH%26sp%3d-1%26pq%3deaster%2520funny%2520songs%2520for%2520kids%26sc%3d0-27%26sk%3d%26cvid%3d1840A957A92C4636AE69726B617A8635&view=detail&mid=2828CD25890E293D84CD2828CD25890E293D84CD&&FORM=VDRVRV
2. CREATIVITY CORNER :CRAFTS FOR ALL THE STUDENTS FROM 3 TO 12.
RECUNCHO DA CREATIVIDADE: Manualidades para tod@s @s alumn@s de 3 a 12 anos
And now let´s have fun doing some crafts . Choose your favourite one and enjoy making it !
E agora imos divertirnos facendo manualidades . Elixe a túa favorita e disfruta facendóa !
You will need some tools such as : scissors , a pencil , coloured paper, cardboard , a ruler ,
an empty paper roll and above all , YOUR IMAGINATION .
Necesitarás algunas ferramentas como tesoiras, un lapis, papel de cores , cartulina , una regla, un rollo vacío de papel e sobre todo A TÚA IMAXINACIÓN.
3. ACTIVITIES FOR EIGHT TO TEN YEARS OLD STUDENTS.
Actividades para o alumnado de 8 a 10 anos
A.Watch these videos about traditions at Easter in the U.K. and other countries .
Mira estes vídeos sobre tradicións de Pascua en Reino Unido e noutros países.
-EASTER BONNET PARADE .
Desfile de sombreiros de Pascua
Children and adults decorate their hats and then they wear them in the Easter Parade.
Nen@s e adultos decoran os seus sombreiros e despois póñenos no desfile de Pascua.
- EGG HUNTING
- Búsqueda de ovos de Pascua
Kids look for chocolate eggs and then they eat them .
@s nen@s buscan ovos de chocolate e despois cómenos.
B- Now write these questions and answer these questions on your notebook.
- Do you like Egg Hunting ? Yes, I do / No, I don´t.
- Is the story interesting or boring ? It is ………....
- Do you like chocolate eggs ? Yes, I do / No, I don´t.
C- SOPHIA´S LETTER.
A carta de Sofía.
-Read the story :
Le a historia :
Sofia is nine years old and she lives in Washington D.C. in U.S.A . She has got one brother .
She also has a question . Why there aren´t any women pictures in the 20 Dollar notes ? She wants to change that. Then she writes a letter of The U.S.A. President . She writes a list of women that can be in the 20 dollar notes . The president ,Barack Obama reads her letter and writes a letter to Sofía . He invites her to the Egg Hunting in his garden , The White House garden .
Sofía ten 9 anos e vive na cidade de Washington en Estados Unidos. Ela ten un irmán . E ela tamén ten una pregunta . Porqué non hai caras de mulleres nos billetes de 20 dólares ? Ela quere cambiar iso. Entonces ela escríbelle una carta ao Presidente dos Estados Unidos . Ela escribe una lista das mulleres que poden estar nos billetes de 20 dólares. O Presidente , Barack Obama le a carta e escríbelle una carta a Sofía . Él invita a Sofía á búsqueda de ovos de Pascua no seu xardín , O xardín da Casa Blanca.
Watch the video :
Mira o vídeo :
- Now write these questions and answer these questions on your notebook.
Agora escribe estas preguntas no teu caderno e respóndeas :
- Do you like the story ? Yes, I do / No, I don´t.
- What is your favourite part of the story ? My favourite part of the story is when ...
- Do you want to change something ? Yes I do / No, I don´t.
Queres cambiar algo ?
- What do you want to change ? I want to change....
Qué queres cambiar ? Eu quero cambiar ......
4. ACTIVITIES FOR TEN TO TWELVE YEARS OLD STUDENTS.
Actividades para o alumnado de 10 a 12 anos.
1-Watch these videos about Easter traditions in the U.K. You can pause them and check up the vocabulary you need. There is a link to Word Reference dictionary in the blog
Mira estes videos sobre as tradicións de Pascua en Reino Unido. Podes pausar o vídeo e buscar o vocabulario que necesites. Hai un enlace ao Word Reference no blog , na páxina inicial no apartado "Enlaces de interés"
2-Now write and answer these questions on your notebook :
Agora escribe e responde estas preguntas no teu caderno :
1- a )Is Easter celebrated on the same day every year ?
b ) Is Easter celebrated in all the countries of the world ? c ) Why ?
2-a) What do people give to children at Easter ?
b) Who brings the chocolate eggs : The Easter bunny ( coello ) or Santa Claus ?
3-What do people have to ( tienen que ) find ( encontrar )in an Easter Egg Hunt ?
4-How are the hats decorated for the " Easter Bonnet Parade" ?
5- What is the boiled egg competition about ? ( En que consiste a competición do ovo cocido ? )
6- Write another Easter competition named in the video . Escribe outra competición mencionada no vídeo.
7-How many chocolate eggs are eaten ( se comen ) in the U.K. at Easter ?
8- a ) Do you like Easter traditions in the U.K. ? b) What is your favourite tradition ?
9-Is Easter Holiday funnier in the U.K. or in Spain ?
10-What do you usually do at Easter Holiday ?
3-Project Work :Easter traditions around the world
Traballo por proxectos : Tradicións de Pascua arredor do mundo.
A- Use these links to look for information :
Utiliza estes enlaces para buscar información :
B- Write your comments about Pascua traditions in one country or compare two or several countries tradiditions at Easter.
Escribe os teus comentarios sobre as tradicións de Pascua nun país ou compara as tradicións de dous ou varios países.
Example:
I like Easter tradition in Sweden and Finland because children wear Easter Witches costumes and they get sweets . It´s like going Trick or Treating in Halloween and it is good fun ( divertido ).
But I don´t like the tradidition in Corfu, Greece because they throw pots out of the window and people can get hurt ( ferirse ).
My favourite Easter tradition is Egg Hunting .You have to find chocolate eggs and then you eat them . I love chocolate !
Traballo para 5º de Primaria
TEMA 8 DE LINGUA GALEGA III
O DESAFÍO . TAREFA COMPETENCIAL . TRABALLO DE INVESTIGACIÓN.
1.Elixe un dos seguintes oficos tradicionais : oleiro , cesteiro , ferreiro , zoqueiro , afiador , ferrador , tecelán , canteiro , telleiro .
2. Busca información sobre os seguintes datos :
- En que consistía o seu traballo .
- Que tipo de produtos realizaban .
- Onde exercían o seu traballo .
- Por que eran importantes no pasado .
- Razoar por que desapareceron .
3. Redacta a información atopada e engádelle un debuxo sobre ese oficio ( extensión máxima tres páxinas ) . --------
O DESAFÍO . TAREFA COMPETENCIAL . TRABALLO DE INVESTIGACIÓN.
1.Elixe un dos seguintes oficos tradicionais : oleiro , cesteiro , ferreiro , zoqueiro , afiador , ferrador , tecelán , canteiro , telleiro .
2. Busca información sobre os seguintes datos :
- En que consistía o seu traballo .
- Que tipo de produtos realizaban .
- Onde exercían o seu traballo .
- Por que eran importantes no pasado .
- Razoar por que desapareceron .
3. Redacta a información atopada e engádelle un debuxo sobre ese oficio ( extensión máxima tres páxinas ) . --------
Suscribirse a:
Entradas (Atom)