miércoles, 29 de abril de 2020

5º e 6º de Infantil

Bos días familias e alumnos e alumnas.

Hoxe parece que non se pode sair moito á rúa.  Propóñovos dous traballiños, un de repaso do número 6, onde podedes repasar con lápis, con rotuladores, con pinturas, coma sempre, que o facedes moi ben, se vos centrades, ¿verdade?.  Logo tedes diferentes folliñas para pintar, lembrade que na primavera todas as follas son de color?... verde .


Logo temos unha fichiña de poemas pequeniños e adiviñas. A ver cantas acertades. Investigade a ver si atopades máis, entre a familia. Un abracete virtual. Julia.

 

Palabras con varios significados 1º E.P.

Bo día traballadores!
Tócavos facer un pequeniño esforzo para recordar aquelas palabras que teñen máis de 1 significado, parece un lío, verdade?É sinxelo...fixádevos no vídeo e despois facede as fichas, veredes que sí o entendedes.😀 Vouvos descubrir que estas palabras chámanse POLISÉMICAS!!!

PARA O NENO CON LIBRO ADAPTADO:
 




FIXÁDEVOS BEN NAS FICHAS CON DEBUXOS E PALABRAS E DESPOIS FACEDES OS EXERCICIOS.













MATEMÁTICAS 1º

Ola rapaces!!!
XA QUEDA UN DÍA MENOS. Imos co traballo de hoxe:

1.- 

Trabajo adaptado. La ficha de hoy es la siguiente:


6º Primaria


Bo día! Que tal seguides? Estades saíndo a rúa? Espero que podades disfrutar dun paseíño diario.
Ben, pero agora toca traballar un pouquiño.

GALEGO

Acordádesvos cando explicamos na clase de lingua castelá a voz pasiva? Non… Pois imos  recordalo.

Pensamos por exemplo nunha oración sinxela:
O alumnado de sexto de primaria fai os deberes todos os días
Nesta oración, o suxeito é: O alumnado de sexto de primaria (dise que este suxeito é AXENTE porque é o que realiza a acción)
A esta oración podémoslle “dar a volta” dicindo:
Os deberes son feitos polo alumnado de sexto de primaria todos os días
Como vedes, o significado é o mesmo. Pero agora Os deberes convértense en suxeito PACIENTE (porque reciben a acción, non a fan).
Pois o que acabamos de facer é convertir unha oración en voz activa nunha oración en voz pasiva. Lembrádesvos xa?
Pois imos a practicar un pouco.
Lede o recadro da páx 128. Escribide na libreta a parte destacada en azul. Ex. 2. Páx. 129. Ex.4

MATEMÁTICAS

Vamos a averiguar cuánto es el tanto por ciento de una cantidad (así cuando vayamos a la compra y nos encontremos con descuentos, sabremos  la cantidad de la que se trata).

Y ¿cómo se hace? Pues muy sencillo. Lo voy a explicar con un ejemplo.

Lois compró un libro de animales que costaba 26€, pero como era el “día del libro” le hicieron un descuento del 10%. ¿Cuánto tuvo que pagar?

Tenemos que averiguar cuánto es el 10% de 26.
 Si os fijais 10% = 10/100 (lo hemos escrito en forma de fracción. Ya sabéis que yo lo escribo así porque el teclado del ordenador es lo que me permite). Y nosotros ya sabemos hallar una fracción de una cantidad:
10/100 de 26 = (26: 100) x 10= 0´26 x 10= 2´6 € le descontarán. 


Por lo tanto el libro le costó: 26€ - 2´6= 23´4 € 

Véis que tenemos que operar por la unidad seguida de ceros (recordad cómo se hacía) y también restamos decimales (importante colocar la parte entera con la entera y los decimales con los decimales).
Ya veréis que es muy sencillo de aplicar.

Pág. 118. Estudiad el recuadro. Ej. 1- 2.


INGLÉS PARA INFANTIL E 1º , 2º PRIMARIA


    GOOD MORNING EVERYONE  !
ENJOY WHILE YOU LEARN ENGLISH.
          
As actividades están adaptadas para o alumnado con Necesidades educativas .

Click on the pictures to watch the videos .
           - Pincha nas imaxes para ver os vídeos .

-Let´s sing a song about school objects : 
                    - Cantemos unha canción sobre obxetos de clase :

                           

-Now ,listen to two stories about school :
               - Agora escoita dúas historias sobre o colexio :

 -School objects story :
                       - Historia sobre obxetos de clase :





 -Days of the week and subjects story :

                   - Historia sobre días da semana e materias :

                            



  -Do these worksheets and send them to my 
E-mail address : evamaria.perez@edu.xunta.gal
                   - Fai estas fichas e envíamas ao meu 
correo electrónico : evamaria.perez@edu.xunta.gal
Podes enviala dende a páxina web das fichas .

-Match the sound with the pictures :
                    - Une o sonido coa imaxen  :
                          

                               
-Read and tick the correct option:
                                      - Le e elixe a opción correcta :

                                    


   - Click , listen and repeat the days of the week :     
                 - Pincha , escoita e repite os días da semana :             
                                     
                                        

                                        

First listen, drag and drop . Then write the day that goes before and after .     
              - Primeiro escoita , arrastra e solta . Despois escribe o día que vai antes e despois.
                                    

            
                       
-Play an online game about school objects :
                       - Xoga a un xogo online sobre obxetos da clase :

                           

                           





              

TRABALLO 2º PRIMARIA

Buenos días, ya habéis desayuno y os habéis lavado la cara? Pues vamos con el trabajo para hoy:

LENGUA:
Vamos a repasar la coma que se usaba para separar las palabras en una enumeración , por ejemplo, ''Me gustan los animales: perros, gatos, pájaros, tortugas, focas, leones... 
Os dejo un vídeo explicativo y unos ejercicios.


MATEMÁTICAS:
Hoy tocan unas restas y pueden ser con llevadas. Os voy a dejar un vídeo explicando las restas cuando hay ceros en el minuendo.



C.SOCIAIS:
O outro día vimos as normas de tráfico e hoxe imos recordar as sinais de trafico

Déixovos unha canción para aprendelo mellor. Despois facer a ficha coloreando as sinais como corresponda e poñendo o que indican debaixo.
LINGUA:
Palabras con x, aprendemos vocabulario en galego.



Miércoles 29 de abril, tercero de EP

Hola... muy buenas:

¿Qué tal lleváis vuestros minipaseos? Espero que muy bien y que respetéis las normas como buenos chicos y chicas que sois. Vamos con el trabajo de hoy:

*Lengua:
-Hacemos la ficha de comprensión lectora

*Mate:
Hoy trabajaremos con las unidades de peso. Para ello vemos el vídeo . En este otro nos enseña cómo podemos hacerlo nosotros en la cocina (no es obligatorio hacerlo)



Después  hacemos la ficha de ayer que nos quedó pendiente , ¿recordáis? . ATENCIÓN: para hacer el ejercicio 10 necesitas saber que una TONELADA son 1000 kg .
También hacemos los ejercicios 1,2 y 3 del libro (página 102-103) que son muy facilitos (no hace falta que dibujéis las pesas)

*Ciencias sociais:
Repasamos os exercicos 3 e 4  da páxina 59. Despois, na mesma páxina propóñovos un reto: o exercicio 7. ¡¡¡A pensar chic@s que é moi doado.!!!

Mañana nos vemos otra vez.
Besos