Bos días familias e alumnos e alumnas.
Hoxe parece que non se pode sair moito á rúa. Propóñovos dous traballiños, un de repaso do número 6, onde podedes repasar con lápis, con rotuladores, con pinturas, coma sempre, que o facedes moi ben, se vos centrades, ¿verdade?. Logo tedes diferentes folliñas para pintar, lembrade que na primavera todas as follas son de color?... verde .
Logo temos unha fichiña de poemas pequeniños e adiviñas. A ver cantas acertades. Investigade a ver si atopades máis, entre a familia. Un abracete virtual. Julia.
miércoles, 29 de abril de 2020
Palabras con varios significados 1º E.P.
Bo día traballadores!
Tócavos facer un pequeniño esforzo para recordar aquelas palabras que teñen máis de 1 significado, parece un lío, verdade?É sinxelo...fixádevos no vídeo e despois facede as fichas, veredes que sí o entendedes.😀 Vouvos descubrir que estas palabras chámanse POLISÉMICAS!!!
PARA O NENO CON LIBRO ADAPTADO:
FIXÁDEVOS BEN NAS FICHAS CON DEBUXOS E PALABRAS E DESPOIS FACEDES OS EXERCICIOS.
Tócavos facer un pequeniño esforzo para recordar aquelas palabras que teñen máis de 1 significado, parece un lío, verdade?É sinxelo...fixádevos no vídeo e despois facede as fichas, veredes que sí o entendedes.😀 Vouvos descubrir que estas palabras chámanse POLISÉMICAS!!!
PARA O NENO CON LIBRO ADAPTADO:
FIXÁDEVOS BEN NAS FICHAS CON DEBUXOS E PALABRAS E DESPOIS FACEDES OS EXERCICIOS.
6º Primaria
Bo día! Que tal seguides? Estades saíndo a rúa? Espero que
podades disfrutar dun paseíño diario.
Ben, pero agora toca traballar un pouquiño.
GALEGO
Acordádesvos cando explicamos na clase de lingua castelá a
voz pasiva? Non… Pois imos recordalo.
Pensamos por exemplo nunha oración sinxela:
O alumnado de sexto
de primaria fai os deberes todos os días
Nesta oración, o suxeito é: O alumnado de sexto de primaria (dise que este suxeito é AXENTE
porque é o que realiza a acción)
A esta oración podémoslle “dar a volta” dicindo:
Os deberes son feitos
polo alumnado de sexto de primaria todos os días
Como vedes, o significado é o mesmo. Pero agora Os deberes convértense en suxeito
PACIENTE (porque reciben a acción, non a fan).
Pois o que acabamos de facer é convertir unha oración en voz
activa nunha oración en voz pasiva. Lembrádesvos xa?
Pois imos a practicar un pouco.
Lede o recadro da páx 128. Escribide na libreta a parte
destacada en azul. Ex. 2. Páx. 129. Ex.4
MATEMÁTICAS
Vamos a averiguar cuánto es el tanto por ciento de una cantidad (así
cuando vayamos a la compra y nos encontremos con descuentos, sabremos la cantidad de la que se trata).
Y ¿cómo se hace? Pues muy sencillo. Lo voy a explicar con un
ejemplo.
Lois compró un libro
de animales que costaba 26€, pero como era el “día del libro” le hicieron un
descuento del 10%. ¿Cuánto tuvo que pagar?
Tenemos que averiguar cuánto es el 10% de 26.
Si os fijais
10% = 10/100 (lo hemos escrito en forma de fracción. Ya sabéis que yo lo
escribo así porque el teclado del ordenador es lo que me permite). Y nosotros
ya sabemos hallar una fracción de una cantidad:
10/100 de 26 = (26: 100) x 10= 0´26 x 10= 2´6 € le
descontarán.
Por lo tanto el libro le costó: 26€ - 2´6= 23´4 €
Véis que tenemos que operar por la unidad seguida de ceros (recordad cómo se hacía) y también restamos
decimales (importante colocar la parte entera con la entera y los decimales con
los decimales).
Ya veréis que es muy sencillo de aplicar.
Pág. 118. Estudiad el recuadro. Ej. 1- 2.
INGLÉS PARA INFANTIL E 1º , 2º PRIMARIA
GOOD MORNING EVERYONE !
ENJOY WHILE YOU LEARN ENGLISH.
As actividades están adaptadas para o alumnado con Necesidades educativas .
Click on the pictures to watch the videos .
- Pincha nas imaxes para ver os vídeos .
-Let´s sing a song about school objects :
- Cantemos unha canción sobre obxetos de clase :
-Now ,listen to two stories about school :
- Agora escoita dúas historias sobre o colexio :
-School objects story :
- Historia sobre obxetos de clase :
-Days of the week and subjects story :
- Historia sobre días da semana e materias :
-Do these worksheets and send them to my
E-mail address : evamaria.perez@edu.xunta.gal
- Fai estas fichas e envíamas ao meu
correo electrónico : evamaria.perez@edu.xunta.gal
Podes enviala dende a páxina web das fichas .
-Match the sound with the pictures :
- Une o sonido coa imaxen :
-Read and tick the correct option:
- Le e elixe a opción correcta :
- Click , listen and repeat the days of the week :
- Pincha , escoita e repite os días da semana :
First listen, drag and drop . Then write the day that goes before and after .
- Primeiro escoita , arrastra e solta . Despois escribe o día que vai antes e despois.
-Play an online game about school objects :
- Xoga a un xogo online sobre obxetos da clase :
TRABALLO 2º PRIMARIA
Buenos días, ya habéis desayuno y os habéis lavado la cara? Pues vamos con el trabajo para hoy:
LENGUA:
Vamos a repasar la coma que se usaba para separar las palabras en una enumeración , por ejemplo, ''Me gustan los animales: perros, gatos, pájaros, tortugas, focas, leones...
Os dejo un vídeo explicativo y unos ejercicios.
MATEMÁTICAS:
Hoy tocan unas restas y pueden ser con llevadas. Os voy a dejar un vídeo explicando las restas cuando hay ceros en el minuendo.
LENGUA:
Vamos a repasar la coma que se usaba para separar las palabras en una enumeración , por ejemplo, ''Me gustan los animales: perros, gatos, pájaros, tortugas, focas, leones...
Os dejo un vídeo explicativo y unos ejercicios.
MATEMÁTICAS:
Hoy tocan unas restas y pueden ser con llevadas. Os voy a dejar un vídeo explicando las restas cuando hay ceros en el minuendo.
C.SOCIAIS:
O outro día vimos as normas de tráfico e hoxe imos recordar as sinais de trafico
Déixovos unha canción para aprendelo mellor. Despois facer a ficha coloreando as sinais como corresponda e poñendo o que indican debaixo.
LINGUA:
Palabras con x, aprendemos vocabulario en galego.
Miércoles 29 de abril, tercero de EP
Hola... muy buenas:
¿Qué tal lleváis vuestros minipaseos? Espero que muy bien y que respetéis las normas como buenos chicos y chicas que sois. Vamos con el trabajo de hoy:
*Lengua:
-Hacemos la ficha de comprensión lectora
*Mate:
Hoy trabajaremos con las unidades de peso. Para ello vemos el vídeo . En este otro nos enseña cómo podemos hacerlo nosotros en la cocina (no es obligatorio hacerlo)
Después hacemos la ficha de ayer que nos quedó pendiente , ¿recordáis? . ATENCIÓN: para hacer el ejercicio 10 necesitas saber que una TONELADA son 1000 kg .
También hacemos los ejercicios 1,2 y 3 del libro (página 102-103) que son muy facilitos (no hace falta que dibujéis las pesas)
*Ciencias sociais:
Repasamos os exercicos 3 e 4 da páxina 59. Despois, na mesma páxina propóñovos un reto: o exercicio 7. ¡¡¡A pensar chic@s que é moi doado.!!!
Mañana nos vemos otra vez.
Besos
¿Qué tal lleváis vuestros minipaseos? Espero que muy bien y que respetéis las normas como buenos chicos y chicas que sois. Vamos con el trabajo de hoy:
*Lengua:
-Hacemos la ficha de comprensión lectora
*Mate:
Hoy trabajaremos con las unidades de peso. Para ello vemos el vídeo . En este otro nos enseña cómo podemos hacerlo nosotros en la cocina (no es obligatorio hacerlo)
Después hacemos la ficha de ayer que nos quedó pendiente , ¿recordáis? . ATENCIÓN: para hacer el ejercicio 10 necesitas saber que una TONELADA son 1000 kg .
También hacemos los ejercicios 1,2 y 3 del libro (página 102-103) que son muy facilitos (no hace falta que dibujéis las pesas)
*Ciencias sociais:
Repasamos os exercicos 3 e 4 da páxina 59. Despois, na mesma páxina propóñovos un reto: o exercicio 7. ¡¡¡A pensar chic@s que é moi doado.!!!
Mañana nos vemos otra vez.
Besos
Suscribirse a:
Entradas (Atom)