martes, 26 de mayo de 2020

C.Naturais 1ºE.P.

Ola chicos!
Imos repasar un pouco o noso corpo por dentro, por fóra é sinxelo porque se nos tocamos ou se nos vemos nun espello xa somos capaces de velo.
 O complicado é coñecer o noso interior.
 Nesta ocasión imos ver cómo respiramo por este vídeo e despois déixovos un reto: a ver se sodes capaces de realizar o que vos deixo na foto,que son un simulacro da nosa respiración (pedide axuda ás vosas familias).


SON 2 BOLSAS PLÁSTICAS, CARTÓN PARA DEBUXAR OS PULMÓN ,O NARIZ E A BOCA E DÚAS PALLIÑAS PLÁSTICAS DAS QUE USADES ÁS VECES PARA BEBER.
Pode ser do tamaño que queirades.
Se o conseguides espero que me mandedes a foto.
Ata pronto1

MÚSICA 5 Y 6 PRIMARIA

Bos días rapazas e rapaces!! 

 Bos días familias!! 



 Para esta semana, a derradeira xa do mes de maio, vamos a dedicarnos ao coñecer unha das formacións musicais máis importantes, e que conta con séculos e séculos de historia... 



A ORQUESTRA SINFÓNICA!! 



 O primeiro que imos facer e ver esta presentación na que poderedes aprender datos interesantes 



 A seguir un video, no que ademais aprenderedes como se colocan os diferentes instrumentos dentro da Orquestra 



 Agora un xogo...a ver que tal se vos da este "veo veo musical" 


 Por último, escoitaremos unha orquesta sinfónica...dentro video



Aburiñooo

EDUCACIÓN FÍSICA

Ola nen@s:

Hoxe unha proposta de OBSTÁCULOS. Tentade facelos todos axeitando a altura a vosa idade.


MATEMÁTICAS DE 1º

Ola nenos:
Este é o traballo de hoxe:

1.- Haz la ficha siguiente:


Trabajo adaptado. La ficha de hoy es la siguiente: 



6º Primaria


Bo día! Xa parece que chegou o verán…! Aínda que costa traballar con tanto calor, temos que seguilo facendo! Ánimo!

GALEGO

Le con atención este texto. Logo responde as preguntas (con  oracións“completas”)

Debo ter contando á miña filla tantas historias de Filiberto e Sofonisba e pasado con eles tantas horas nos meus tempos da Fraga, que moitas veces penso se non terei vivido algunha temporada na cima do seu carballo, nas altas pólas que baten os ventos do Atlántico. Pero antes de contarvos as súas andainas, creo que é a miña obriga presentalos.

Filiberto e Sofonisba son unha parella de corvos que casou hai moito tempo en Finlandia o mago Vainamoinen. Filiberto ,que ten voz de trono, é o rei dos corvos da Fraga. E Sofonisba, que besbella como unha libeliña, a súa compañeira inseparable.

Desde o seu carballo no Castro de Dorneda, no corazón da Fraga, dominan a bisbarra. Alí reciben as visitas dos animais do bosque ou das criaturas de paso, veñan por curiosidade, por consello ou por escoitar as historias que conta Filiberto.
Xavier Seoane: Filiberto e Sofonisba, ed. Edelvives (adapt.).
                                                                                                                                 
1.       Quenes son os protagonistas da historia?
2.       Onde viven?
3.       En que persoa está o narrador?
4.       De que coñece aos protagonistas?
5.       Cal é o motivo de que reciban tantas visitas?
6.       Como se chama o lugar onde hai moitos:
·         Carballos
·         Piñeiros
·         Castiñeiros
7.       Que teñen en común os nomes que escribiches no exercicio anterior?
8.       Escribe e analiza os nomes que aparecen na primeira oración do segundo parágrafo.
9.       Que significa “no corazón da Fraga”?
10.   Que tipo de palabra é entón “corazón”?


MATEMÁTICAS

Hoy vamos a recordar las potencias.

1.       Escribe en forma de potencia y halla el resultado:
a)      4x4x4x4x4=
b)      3x3x3x3=
c)       8x8x8=
d)      5x5=
2.       ¿A qué equivalen las siguientes potencias? Calcula su resultado.
a)      73=
b)      24=
c)       62=
d)      106=
3.       ¿Qué número representa cada expresión?
a)      4 x 103
b)      8 x 104
c)       5 x 106
d)      12 x 105
4.       Escribe los siguientes números utilizando potencias en base 10:
a)      24.000=
b)      360.000=
c)       46.000.000=
d)      500.000=
5.       En una librería han hecho un pedido de 8 cajas que contienen cada una 8 cajas, con 8 rotuladores cada una. ¿Cuántos rotuladores hay en total? Si cada caja de rotuladores costó 3´25€, ¿cuál será el importe de todo el pedido?

Ata mañá!

TRABALLO 2º PRIMARIA

Buenos días, el trabajo para hoy martes es:

MATEMÁTICAS:
Tablas del 3 y del 6,seguro que ya os las sabéis, si tenéis que mirar mucho hay que repasarlas más, página 180 y 181. El cálculo mental escribirlo también.

C. NATURAIS:
Páxinas 70 e 71, sinxeliñas e de repaso do tema páx 72. Recorda que se non te lembras de algo podes repasar de novo o tema.

LENGUA:
Escribo y creo, páginas 170 y 171, así que cuidado con las mayúsculas, haced buena letra y separar las palabras correctamente al escribir.

Hasta mañana 🙆🙋

Martes 26 de mayo, tercero de primaria

Buenos días:

Buenos Dias divertidos para WhatsApp 604 (con imágenes) | Buenos ...
¿Cómo estamos hoy?
Ánimo que ya falta muy poco.
Vamos con el trabajo de hoy:


Hoxe toca ...UN CONTO!!!! Chámase Paco Papán. Espero que vos guste.
Cando rematedes de velo, contestade as seguintes preguntas:
1- Como se chama o que escribiu a historia? Inventouno el ou adaptouno doutro conto?
2- Como se chama o protagonista?
3- Que lle pasaba a Paco? Fai un resume do conto
4- Que parte che gustou máis?
5- Que oficio dos que nombra che gusta máis e por que?
6- Escribe a receita do pan
7- Paco, traballa todos os días da semana. Se o fai 8 horas ao día, cantas horas traballa a semana?
e cantos minutos?
8- Ordena alfabeticamente e rodea as sílabas tónicas das seguintes palabras:
moeda, mel, manteiga, ovos, gato, fariña, burro
9- Axúdalle a Paco a manter as ideas claras. Une con frechas e fai unha oración con cada unha delas para que non se esqueza o que ten que facer.

Moeda                                        cabeza
Pote de mel                                peto
Manteiga                                    lombo
Ovos                                            corda
Gato                                             cesta
Fariña                                          pano

ACS:
-Mira o conto de Paco Papán.
-Despois fai na libreta a ficha. Para vela fai click enriba da palabra ficha.
-Juega con la letra "m" en este juego
-Paco Papán é moi despistado e non sabe ordenar números nen formar palabras. Axúdalle ti.

Orden numérico, una ficha interactiva de DianaM84
liveworksheets.com




Escribir palabras 1, una ficha interactiva de Vega67
liveworksheets.com


Ata mañán a tod@s

Bicos

AULA APOIO (P.T)

ACTIVIDADES DE 3º  E. PRIMARIA

Bo día! Ánimo rapaces y rapazas! aquí tedes unhas actividades para esta semana.

COMPRENSIÓN-LECTORA-PRIMARIA-Y-PRIMER-GRADO_Página_30 – Imagenes ... 

Ordenamos palabras para formar oraciones -Orientacion Andujar 

 Trazos de simetría: Nivel inicial 7 (con imágenes) | Simetria ...Sopa de letras para niños - Manualidades

Trabajo para 5º de Primaria

                           REPASO  . COMPETENCIA  MATEMÁTICA 

1. La  distancia  entre  Lalo  y  Pela  es  de  6 km 8 hm . Marta  trabaja  en  Lalo  y  vive  en  Pela . ¿ Cuántos  kilómetros  recorre  cada  día  si  tiene  jornada  partida  y  come  en  casa ?

2. Patricia  hace  una  tarta  de  chocolate  y  le  da  las  tres  décimas  partes  a  su  hermana  y  otras  tres  décimas  partes  a  su  vecina . ¿ Qué  parte  de  la  tarta  ha  regalado ? ¿ Qué  parte  le  queda ? 

3. ¿ Cuántos  litros  de  agua  caben  en  ocho  botellas  de  tres  cuartos  de  litro ?

4. Amaya  tenía  ahorrados  120  euros  .Si  se  ha  gastado  3/5  , ¿ cuántos  euros  le  quedan ? 

5. ¿ Cuántos  litros  de  refresco  se  necesitan  para  llenar  100  botes  de  0,33  litros  de  capacidad ?

      
                  TERCER  TRIMESTRE 

Página  150 . Lectura : La  circunferencia  y  el  círculo .

Página  150 . Ejercicio  3  y  4 .

Página  151 . Ejercicio  7  y  8 .

Página  152  . Ejercicio  8 .

Página  153 . Ejercicios  11 , 16  y  17 .