jueves, 16 de abril de 2020

INGLÉS INFANTIL. 1º,2º e 3º de Educación Primaria



                               Hello kids !

How are you today ?
                                  - Cómo estás hoxe ?

- First sing and learn a song about animals .
                -Primeiro le e aprende unha canción sobre animais .


                                   


-Then  let´s enjoy  a  story :
                                     -Despois disfrutemos dun conto :

-Giraffes can´t dance .
                                     - As xirafas non saben bailar.

-Click on the pictures to watch the videos.
-Pincha nas imaxes para ver os vídeos.
- As actividades están adaptadas para o alumnado con ACS ou Necesidades Educativas.






A)-Activities for Pre-School and 1st Grade Elementary Education.

- Actividades para Infantil e Primeiro de Educación Primaria

1- Draw a giraffe 
- Debuxa unha xirafa





2-Make a paper plate hippopotamus
-Fai un hipopótamo cun plato de papel





B)- Activities for second and third Grades Elementary Education.
- Actividades para Segundo e Terceiro de Educación Primaria.
1- Name and write all the animals of the story .
- Di e escribe todos os animais do conto .

2- Copy this handout and fill it in English with the characters , the setting , the problem of the story and the lesson you learned.

- Copia esta ficha e completáa coas persoaxes , o lugar onde sucede, o problema do conto e a lección que aprendeches .




3-Draw your favourite part of the story and explain it with words or sentences in English. 
Debuxa a túa parte favorita do conto e explicáa con palabras ou oracións en inglés.

4- You can also do the crafts of section A.

-Tamén podes facer as manualidades do apartado  A.





                                 

RELIGIÓN 1º y 2º PRIMARIA

UNA CANCIÓN PARA CELEBRAR LA PASCUA CON RITMO

Si pulsáis en la imagen con el ratón podéis escuchar la canción de VALIVAN.


RELIGIÓN 3º y 4º DE PRIMARIA

VAMOS A RECORDAR UNA DE LAS  PARÁBOLAS QUE CONTÓ JESÚS  Y QUE YA CONOCÉIS Y FIJAOS COMO TODAVÍA HOY TIENE MUCHO QUE ENSEÑARNOS.
  • Primero escúchala con atención.
  • Después escribe en un folio un título que te guste para ella.
  • Luego escribe lo que crees que quería enseñar Jesús con esta parábola.
  • En estos días de encierro especialmente, nos estamos dando cuenta de que hay muchos "samaritanos" a nuestro alrededor. ¿Podrías hacer una lista de profesiones en las que las personas actúan como samaritanos?
  • Para terminar, escribe un relato o realiza un cómic con una historia semejante a la de la parábola pero como si sucediera en la actualidad.
No os voy a poner otra tarea antes de dos semanas así que tenéis mucho tiempo. Ánimo y si necesitáis que os explique algo poneos en contacto conmigo por mi  correo electrónico: angeles.miguel@edu.xunta.es

Para ver el vídeo pincha con el ratón en PARÁBOLA


COMPLETAMOS PALABRAS 1º E.P.

Hoxe mándovos unhas fichiñas doadas de facer...ou non!. jeje, espero que se tendes dificultade lle pidades axuda á familia e busquedes no dicionario a solución correcta.

Ides completar as palabras coa letra ou coas sílaba que falte.vale?
















O neno co libro adaptado debe unir cunha frecha a palabra co debuxo correspondente(será a familia quen llas lea).







Neste exercicio completará coas vogais que faltan



Eiquí marcará a palabra que se corresponde co debuxo.



6 PRIMARIA C. SOCIAIS



Bos días rapaces e rapazas!! 

Bos días familias!! 



 Que tal vamos levando esta semana? 

Imaxino que moi ben e xa pouco a pouco retomando o ritmo de traballo. 

Para  esta semana en C. Sociais imos repasar e a avanzar algo maís sobre os espazos naturais, monumentos naturais e parques cos que contamos en Galiza.

Para esto vou, en primeiro lugar, deixar uns links para que poidamos recordar os máis importantes. 




👀  (Debedes de ir premendo en cada un para poder acceder a todo o contido)


Dentro dos parques naturais, hoxe quero que reflexionemos no Parque nacional das illas atlánticas que xa coñecedes...





E concretamente nas illas cies que como todos sabedes están na ría de Vigo. 

Consultade as imaxes co resumo dos aspectos máis importantes deste arquipelago. Para poder velas mellor aconsello que as descarguedes nos vosos dispositivos para poder darlles todo o tamaño que queirades.






Por último,deberedes de facer un resumo cos aspectos máis importantes e envialo ao mail

exorior@edu.xunta.gal 

Podedes facelo a man (co cal podedes facer unha foto e enviala) ou con procesador de textos (enviando, por tanto o arquivo adxunto ao mail).

En calqueira caso poñede o nome (do alumno ou alumna) no asunto do correo.




Aburiñoooo

6º Primaria


Bo día! Como seguides? 

Sei que son “pesada” pero teño que volver repetir que me tedes que escribir as respostas coas preguntas porque eu non teño aquí os libros (os consulto en internet) e polo tanto para axilizar a corrección necesito que o fagades así. GRAZAS.

Imos co traballo para hoxe!

MATEMÁTICAS

Pág. 125: ej. 16- 17- 20- 21

GALEGO

Páx. 138: 1- 2- 3.

NATURAIS:

Páx. 76. Ides construir oracións co esquema do resumo. Empezades por arriba e continuades polas liñas hacia abaixo (é como se fósedes seguindo unha rúa).
A primeira sería:

1ª A reproducción humana é sexual porque interveñen dúas personas de distinto sexo. 

Por suposto que tedes que completar os recadros baleiros (intentadeo primeiro sen consultar o libro, e antes de escribir buscade a ver si está ben a resposta). Ánimo que son só catro oracións e a 1ª e a última xa están feitas (aínda que as tedes que escribir tamén).


EDUCACIÓN FÍSICA

Ola nen@s
Ánimo xa queda un día menos.
Neste ENLACE tedes a sesión de hoxe. Ollo que é en fracés pero enténdese perfectamente.

MATEMÁTICAS 1º

Ola nenos.
Imos co traballo de hoxe.

1.- Rodea en cada serie de color amarillo el número mayor y de color verde el número menor.

12 - 65 - 94 - 32 - 54

56 - 25 - 14 - 96 - 75

59 - 15 - 65 - 62 - 84

2.- En el zoológico había 76 plátanos pero han llegado los monos y se han comido 54. ¿Cuántos plátanos quedan ahora?

3.- Cáculo mental. (desde al pequeño hasta el mayor)

9 - 5 =

8 - 4 =

13 - 7 =

15 - 9 =

Traballo adaptado: Fai a seguinte ficha


INGLÉS PARA 5º E 6º DE PRIMARIA



  ENGLISH FOR 5th AND 6th GRADES OF ELEMENTARY
                                            EDUCATION


Hello everyone ! 
Here you have the information and the activities to review and learn the Verb Tense Forms , its Use and Vocabulary about different topics  .  First read the activities carefully  and then do as many as you can.
 You can correct them yourself and you can try as many times as you need to get all  them right . You don´t have to do all the activities the same day , do some everyday.
Send your questions and comments to my E-mail address : evamaria.perez@edu.xunta.gal

Ola a tod@s !
Aquí tes toda a información e as actividades para revisar e aprender os tempos verbais , o seu uso e vocabulario sobre diferentes temas . Primeiro le as actividades con atención e despois fai tantas como poidas cada día . Podes correxilas ti mesm@ e podes intentalo as veces que necesites para acertalas todas . Non tes que facer todas as actividades o mesmo día , fai algunhas cada día.
Envía as túas preguntas e comentarios ao meu correo eléctronico :evamaria.perez@edu.xunta.gal

Click on the pictures to go to the activities.
                              - Pincha nas imáxenes para ir ás actividades.

1- Let´s start with the Present Simple Tense. 
                                                  - Empecemos co Presente Simple. 



                                           
                                   


2- Let´s continue with the Present Continuous Tense .
                                                 - Sigamos co Presente Continuo.

                                             
                                     

3-And now let´s learn about the Past Simple Tense .
                          - E agora aprendamos sobre o Pasado Simple.

                       

                                       


4- Vocabulary activities :
                            - Actividades de vocabulario :

a) Parts of the body and actions.
                                   
                                        -  Parts of the body and actions :


                               
                                        


b) Professions.
                       - Profesións .

                                    




                                 
       c)   Cooking .
                                      -  Cociñar.       

                                     
                     
               



d) Food in Spain .                               - Comida en España.

                                
















TRABALLO 2º PRIMARIA

Buenos días, ¿Cómo lleváis esos escritos sobre lo que hicisteis en semana santa? Recordad que me los podéis mandar al correo. Vamos ya con el trabajo para hoy.

MATEMÁTICAS:
Resolved los siguientes problemas, ficha 2 y ficha 3. Son muy sencillos!!!

LENGUA:
Ordenar estas oraciones. Haz estas fichas de comprensión: ficha 1 y ficha 2

C.NATURAIS:
Ver o vídeo sobre o que necesitan as plantas para vivir.
Agora propóñovos facer un experimento. Imos precisar:
-dous vasos transparentes
-terra e no seu defecto algodón
-fabas ou lentellas
Imos  facer o mesmo nos dous vasos: botar un pouco de terra e plantar as habas, pero agora un vaso o gardamos ao fondo dun armario escuro e sen auga. Ao outro vaso botámoslle un pouco de auga (pouco) e o colocamos nun lugar que teña luz. Haberá que observar que ocurre cada día (podédelo anotar nunha libreta), e se vedes que o vaso que está fora precisa auga botarlle pero sen pasarse.
Cales son as diferenzas?  Cal é a conclusión? Xa me contaredes.

LINGUA:
Recordemos:
*O xénero pode ser: masculino (chico) ou feminino (chica).
*O número indica singular (un) ou plural ( máis de un, varios).
Agora completa os exercicios

Jueves 16 de abril, tercero de EP

Buenos días chic@s:

¿Qué os parece si organizamos una FIESTA para cuando volvamos?

Valeeee...como veo que a tod@s os apetece, vamos con los preparativos:

a) Antes de nada tenemos que crear un anuncio para que todo el mundo sepa qué día y a qué hora será. Como no sabemos cuándo podremos volver al cole nos inventamos ese dato. ¿Qué os parece el lunes 20 de abril a las 11 de la mañana?. Pues manos a la obra. Crea un anuncio de la fiesta donde figuren el lugar (Ceip San Salvador) y la fecha del evento. Podéis hacerlo en la libreta o en un folio. Chic@s... tiene que ser llamativo, no vale hacerlo con lápiz y ya está, que os conozco...😠😠

b) Para la merendola cada uno traerá su postre favorito para compartir. Para eso debes escribir en la libreta la receta. Pregunta en casa o búscala en internet (ten cuidado con las faltas y las tildes al copiar). Si te apetece puedes hacerla y sacas fotos para enseñarnos cuando volvamos lo gran cocinero/a que eres 👏👏👏,

c)Además de los postres, necesitamos más cosas ¿no?. Vamos a hacer una lista de todas ellas con los precios:

Platos, vasos, servilletas y cubiertos ................................................20 euros
Chucherías (patatillas, gusanitos, etc) ..............................................25 euros
Globos, serpentinas, confeti, etc   .....................................................15 euros
Bebidas ..............................................................................................30 euros

¿Cuánto dinero necesitamos para comprar todo?
Paqui nos da 100 euros. ¿Cuánto dinero nos sobra?

d) Los profes (Miguel, Eva, Fernando, Ángeles y yo) tenemos ganas de bailar con vosotros y por eso decidimos contratar una orquesta para que actúe en el patio. Los presupuestos son:

París de Noia ..................................... 3.550 euros
El Combo Dominicano ...................... 3.505 euros
Panorama ............................................ 3.805 euros

-Ordénalas de la más cara a la más barata
-Escribe cómo se lee cada precio.
-Decidimos contratar  la más barata. Si somos 5 profes, ¿cuánto tenemos que pagar cada uno?
-La orquesta contratada actuará 2 horas. ¿Cuántos minutos son?.
-Hacen un descanso de 15 minutos, ¿cuántos segundos son?

e) La fecha elegida es el día 20 de abril.
- ¿En qué estación estamos?
-¿Qué día empieza y termina esta estación? ¿Cuánto dura?
-¿Cuántos días tiene abril?
-Investiga. ¿Qué movimiento de la Tierra da lugar a las estaciones? ¿En qué consiste este movimiento? Puedes buscar la respuesta en este vídeo. Si no eres capaz de ver ese vídeo, pincha en este otro enlace.

Nos vemos mañana 😘😘

Traballo para 5º de Primaria



                     TERCER    TRIMESTRE    .   CIENCIAS    SOCIAIS      TEMA    5


1. Páxina  88  .Lectura  : As  actividades  do  sector  primario .


2. Páxina  89 . Exercicios  1 , 2 , 3 , 4  e  5 .