domingo, 15 de marzo de 2020

INGLÉS PARA INFANTIL E PRIMARIA




BENVIDOS E BENVIDAS AO BLOGUE DE INGLÉS DO SAN SALVADOR !

DADO QUE ESTAREMOS NA CASA UN TEMPO IMOS APRENDER E A COMUNICARNOS A TRAVÉS DO ORDENADOR . PARA ISO CONTAMOS CON ESTE RECURSO E CO MEU CORREO ELECTRÓNICO QUE PODEDES UTILIZAR A DIARIO DE LUNS A VENRES E TANTAS VECES COMO NECESITEDES PARA CONSULTAR DÚBIDAS OU FACERME CHEGAR OS VOSOS COMENTARIOS .  
HAI UNHA SECCIÓN DE COMPRENSIÓN LECTORA DIVIDIDA EN TRES NIVEIS : BÁSICO , MEDIO E MEDIO-ALTO. POR FAVOR ,ENTRADE NO NIVEL QUE SE AXUSTE MELLOR A VÓS E AOS VOSOS INTERESES E GUSTOS . É MOI IMPORTANTE QUE LEADES E RESPONDADES ÁS PREGUNTAS TANTO COMO SEXA POSIBLE .
 AINDA QUE OS ENLACES E ACTIVIDADES ESTÁN AGRUPADOS POR CURSOS, NON DUBIDEDES EN ENTRAR NOUTROS CURSOS INFERIORES OU SUPERIORES . TAL VEZ VOS SIRVA PARA RECORDAR O APRENDIDO OU DESCUBRIR ALGO NOVO.

A IDEA É QUE O ALUMNADO DE INFANTIL ESCOITE ALGUNHA CANCIÓN, CONTO OU DIÁLOGO BREVE   CON REGULARIDADE. FIXEN UNHA SELECCIÓN DOS TRABALLADOS NA AULA CON ELES E TAMÉN ENGADÍN ALGÚN MATERIAL NOVO PARA ESTIMULALOS E QUE APRENDAN NOVOS CONTIDOS.

FACEDE UN POUCO CADA DÍA E ESTAMOS EN CONTACTO . 

MOITO ÁNIMO A TODOS E TODAS !

                                                                                                   TEACHER EVA .




RELIXIÓN 4º PRIMARIA





A continuación tenéis un vídeo sobre LA CUARESMA, escucharlo con atención para poder responder a las siguientes preguntas:
1) ¿Qué es la Cuaresma?
2) ¿Cuánto tiempo dura la Cuaresma?
3)¿Cuándo comienza?
4)¿Qué acontecimientos recuerda la Cuaresma?
5)Es un tiempo de...
6)¿Qué es lo que no se permite en las iglesias durante ese tiempo litúrgico?
7)¿De qué color son los ornamentos de la iglesia en Cuaresma?



Relixión





RELIGIÓN


Esta actividad puede ser realizada por todos los alumnos, siempre que se realice con el acompañamiento de algún adulto, aunque os la recomiendo especialmente para 5º y 6º de Primaria.

Podeis "visitar" con vuestra familia los siguientes museos virtuales, reconocer los cuadros de temática religiosa e intentar identificar las escenas o alguno de los personajes que se representan en los cuadros. Para poder entrar solamente tendréis que pulsar,con el botón izquierdo del ratón, sobre el nombre del museo y luego en el enlace que aparece.

1. Pinacoteca di Brera - Milano
2. Galleria degli Uffizi - Firenze
3. Musei Vaticani - Roma
4. Museo Archeologico - Atenas
5. Museo del Prado - Madrid
6. Louvre - París
7. British Museum - Londres
8. Metropolitan Museum - New York
9. Hermitage - San Petesburgo
10. National Gallery of art - Washington







6º primaria

Ola a todas e todos!
Durante o tempo que dure esta situación imos a aproveitar para repasar o dado nas distintas materias.Creo que todos e todas sabemos aquelo no que debemos mellorar, así que vos animo a que traballedes para facelo. O primeiro que debemos facer é un horario para as distintas actividades que podemos facer durante o día. Facelo e cumplilo; só así non estaremos “perdendo” o tempo e sacaremos algo positivo desta nova situación. Axudade tamén nas tarefas da casa e intentade que haxa unha boa convivencia nela. Ánimo!
Para calquer dúbida, podedes escribir ao meu correo ; eu intentarei axudarvos.
Non esquezades ler; un libro é unha das mellores compañías que podemos ter!

LENGUA

Recuerda que los adverbios acompañan  a un verbo,  a un adjetivo o a otro adverbio; expresan una “circunstancia” ( cuándo, cómo, dónde, cómo…) 

Repasa el recuadro de la página 112.

1.      Subraya los adverbios de las siguientes oraciones y señala a qué clase pertenecen.
·         Hizo bien su trabajo. -
·         Está lloviendo por aquí. -
·         Antes no había ordenadores. -
·         Era muy rápido en las carreras. -
·         Yo sí estaré allí. -
·         No conduzcas de noche. -
·         Quizás te llame mañana. -
·         Llegaron después de las cinco. -
·         Ahora el examen está mejor. -
·         Ayer llovió en Galicia.

2.      Subraya  los adverbios y rodea la palabra a la que acompaña, indicando si es un verbo, un adjetivo o un adverbio.

·         Ayer celebramos mi cumpleaños.
·         Valery hizo muy bien el trabajo.
·         Emilio trabajó mucho esta semana.
·         Itziar siempre está pintando.
·         Martín nunca protesta en clase.
·         Sara es la primera de la lista.
·         Yeray es bastante charlatán.
·         Quizás tengamos que trabajar en casa.

3.      Ahora escribe una oración con cada una de las clases de adverbios que aparcen en el recuadro ( uno con cada clase , no con cada adverbio).( Recuerda que las oraciones son de un niño/a de 6º).

MATEMÁTICAS

Realiza los ejercicios de la página 107 hasta el 16. Antes de hacerlos recuerda cómo se sumaban, restaban, multiplicaban y dividían las fracciones. Si es necesario repasa lo estudiado en el tema.

CIENCIAS DA NATUREZA

Le de novo as páxinas 66 e 67 e fai os exercicios 1, 2, 3 e 4 da páxina 66.

INGLÉS. 5º e 6º DE PRIMARIA


HELLO KIDS AND WELCOME TO THE ENGLISH LEARNING AREA !


1- RESEARCH RESOURCES :
Click on this link to listen  read and learn a lot about animals, countries and lots of interesting topics . You can also play games , Listen and watch many  videos  . I hope you enjoy them.

https://kids.nationalgeographic.com/videos/barnyard-babies-with-dr-pol/


https://kids.nationalgeographic.com/animals/reptiles/




REMARK :  Do some grammar and some vocabulary activities every time .You can use your text book , dictionary and other resources to solve the activities.
OBSERVACIÓN : Combina as  actividades de Gamática coas de Vocabulario  . PODES usar  o libro de texto , diccionario e outros recursos para resolver as actividades.

 2-GRAMMAR ACTIVITIES : Here you can find lots of activities to review grammar contents . READ , ANSWER AND CHECK.  TRY AS MANY TIMES AS YOU NEED TO GET 100%.

Le, responde e comproba os acertos . Podes intentalo tantas veces como necesites para lograr o 100 por cen de acertos.

PRONOUNS :






3-VOCABULARY ACTIVITIES :Here you can find lots of activities to review and learn vocabulary. 

READ , ANSWER AND CHECK.  TRY AS MANY TIMES AS YOU NEED TO GET 100%.
 Le, responde e comproba os acertos . Podes intentalo tantas veces como necesites para lograr o 100 por cen de acertos.















   
            TRABALLO 2º PRIMARIA
              Luns 16:

               LINGUA: Repasar os pronomes persoais neste ENLACE (clickar enriba)
               *Cambiar os nomes polos pronomes correspondentes:
                 -A fada colleu a variña.
                 -Os trasnos e as meigas saen pola noite.
                 -Ti e máis eu iremos xogar ao bosque.
                 -Xoan fai paxaros de papel.
                *Recortar noticias de xornais ou de revistas e rodear os pronomes persoais de vermello.

              MATEMÁTICAS:
               Ficha de repaso tema 7 en el siguiente ENLACE (como son tres hojas se recomienda hacer una cada día)

                C.SOCIAIS: repaso tema da auga, Ver o vídeo neste ENLACE
               1- Le e rodea a resposta correcta para coidar a auga:
               Tira os papeis, as toalliñas e os panos de papel á papeleira / ao inodoro.  
                Rega as plantas de día / de noite. 
                Ao facer a compra, utiliza bolsas de plástico / reutilizables.   
                Tira o lixo a un mesmo colector /no colector correspondente. 
                Deposita aceites e pinturas nun punto limpo / no desaugadoiro. 

        2- Que podes facer para mellorar os teus hábitos no coidado e aforro da auga? Escribe un                         compromiso e lévao a cabo. 
     
             LENGUA: leer veinte minutos (debe hacerse todos los días)
             Realizar el siguiente dictado
             Berta, al subir al tobogán, resbaló y se dio un golpe en la cabeza. Cayó en la hierba y no se                   hizo daño. Luego se puso a jugar al balón. Llegó la lluvía y las gotas comenzaron a hacerle                 cosquillas en los tobillos.
             






           

INGLÉS . 4º PRIMARIA


Hello children ! How are you today ? Let´s learn some English at home .

CLICK ON THESE LINKS TO WATCH VIDEOS ABOUT THE TOWN ,CITY OR VILLAGE.

https://www.youtube.com/watch?v=EfD2k9beP-4

https://www.youtube.com/watch?v=53v1eHY2v38

https://www.youtube.com/watch?v=yzfMUrpN-Go

https://www.youtube.com/watch?v=AnB-vRTAfwQ

https://www.youtube.com/watch?v=AgTkKGM0TWE

https://www.youtube.com/watch?v=IfT4XhfUFkk

https://www.youtube.com/watch?v=tMp2cSX_nqI

https://www.youtube.com/watch?v=G93vZLKAVWA


How do I get to the swimming pool ?
https://www.youtube.com/watch?v=qHJe8WcVQD4

Review and write   the vocabulary and expressions on your notebook and write these new ones :
Revisa e escribe o vocabulario e as expresións da túa libreta de inglés e escribe estas novas :

Excuse me !  : Disculpe 
Keep going : Continúa 
Stop ! :  Para


Watch these videos and sing the songs :
Mira estes vídeos e canta as cancións :

https://www.youtube.com/watch?v=bD3zqGzusms

https://www.bing.com/videos/search?q=are+there+any+song+for+kids&view=detail&mid=9278828D96645C3583C19278828D96645C3583C1&FORM=VIRE

 Read. write on your notebook and learn:
Le, escribe no te caderno de inglés a aprende :

Is there a bus station in this town ?  Yes , there is /  No, there isn´t .   Hay en Singular
There is a big park in this town

Are there any book shops in this city ?  Yes there are / No, there aren´t . Hay en  Plural
There are some clothes shops in Teis.

https://i.pinimg.com/736x/0e/ae/a8/0eaea845bf8947e30a44d71b53600a67.jpg
https://www.liveworksheets.com/def_files/2017/11/28/711281950262184/711281950262184001.jpg

https://www.eslprintables.com/previews/177573_1-There_is_there_are_5_pages_exercises_answers_.jpg

https://en.islcollective.com/preview/201502/f/rooms-in-the-house_77596_2.jpg

https://i.pinimg.com/originals/9d/7e/a5/9d7ea5b48207294a82cc732d73f02f08.jpg


Do some online activities :
Fai algunas actividades on line :

https://learnenglishkids.britishcouncil.org/es/category/topics/maps-and-directions

https://www.funenglishgames.com/readinggames/nonfiction.html


Write your Role Play " In the city , town or village" and practice it with  your family.
Escribe o teu Role Play " In the city , town or village " e practícao coa túa familia.

Traballo para o alumnado de 1º EP

Durante os próximos días o alumnado de 1º de Educación Primaria realizará tarefas
 como:
1-Lectura diaria de textos adaptados á súa idade.Se ten os libros de texto na casa farán as lecturas dos libros; en caso contrario pode elixir  outros que teñan na casa.
2-Coa axuda das familias se fose necesario, poden realizar lecturas comprensivas.Unha vez que as len deben coñecer o significado de todas as palabras, así poderán responder ás preguntas. Pincha aquí para acceder ás lecturas.
 3-Unha vez feita a lectura varias veces, farán pequenos ditados, de 2 a 4 liñas(será unha persoa maior quen lle dicte).
4-Tamén farán copias que non lle leven máis de 5 ou 6 liñas.
5-Deben repasar o abecedario galego e o de castelá, así como aprender os días da semana,e os meses  do ano.
6-O alunnado que necesita Adapatación debe traballar o seu libro , repetir as vogais oralmente e por escrito e facer exercicios de grafomotricidade(poden buscar fichas de grafomotricidade na Internet, Mundo de Primaria e outras páxinas).
Matemáticas para o día 16/03/20:
* 23+12+28 =
* 45+21+17 =
* 19-16 =
* Cuenta de 3 en 3 hasta 48 empezando en el número 15
* Escribe con letra: 23, 35, 74.

traballo para 5º de primaria


REPASO DEL TEMA  7  DE  MATEMÁTICAS


1.Desde la casa de Asun hasta  la de sus tíos hay 1,2 km. Lleva recorridos  7 hm y 8 dam . ¿ Cuántos metros le faltan para  llegar ?

2. Un  caracol  quiere  llegar hasta  una  hoja  que  se  encuentra  a  una  distancia  de  37 cm .Lleva  recorridos 0,304 m . ¿ Cuántos  centímetros  le  faltan  para  llegar ?

3.Con  el  agua  de  un  caldero  se  llenaron  2  bidones  de  350 cl y 5  jarras  de  400 ml. Cuántos  litros  de  agua  había  en  el  caldero ?

4. Para  hacer  gazpacho  para  seis  personas  se  necesitan : 1,25 kg de  tomates , 80 g  de  cebollas ,1 hg  de  pepinos,  5 dag  de  pimientos  y  un  cuarto  de  quilo  de  miga  de  pan . ¿  Cuántos  gramos  pesan juntos  todos  los  ingredientes  ?

5. Raquel  vive  a  1,28  km  del  colegio , Fernando  a  125 dam  y  Silvio  a  13,5 hm . ¿ Quién  vive  más  lejos ?

6. Calcula :       5kg   35  g       +      43 dag    31  cg    =
   
                         43  m   72  cm      x      22  m    19   dm     =


INGLÉS: COMPRENSIÓNS LECTORAS . NIVEL MEDIO-ALTO

Hi, everyone ! I hope you enjoy reading and answering the questions everyday.

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/jacob-the-great.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-koko.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-carnivorous-plants.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-mongooses.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-seat-belts.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-reading.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-hummingbirds.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-honey-badgers.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-google.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-2-tigers.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/submarines-nonfiction-reading-test-1.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-5-statue-of-liberty.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-3-castles.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-4-gutenberg.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-pony-express.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade3/readingliterature/2/5medusa.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-maginot-line.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-korea.pdf









INGLÉS : COMPRENSIÓNS LECTORAS. NIVEL MEDIO

Hi ,everyone !   Here you´ll find lots of readings for everyday.

https://ydyo.anadolu.edu.tr/sites/ydyo.anadolu.edu.tr/files/files/mat/d/D%20Reading_comprehensionn.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade2/readingliterature/1/Adayatthezoo.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade2/readingliterature/1/BobbyscampingtripPART1.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade2/readingliterature/1/ChoosingmyCostume.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade3/readingliterature/2/1darncat.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade3/readingliterature/2/2donkey.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade3/readingliterature/2/3hare.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade3/readingliterature/2/4jag.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-chess.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-metal-detectors.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-tetris.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-coliseum.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-wintertime.pdf

https://www.ereadingworksheets.com/reading-comprehension-worksheets/nonfiction-reading-test-black-friday.pdf








INGLÉS: COMPRENSIÓNS LECTORAS .NIVEL BÁSICO

HI AGAIN , EVERYONE !

READINGS FROM SECOND TO FOURTH GRADES . READ AND ANSWER THE QUESTIONS.
LECTURAS DENDE SEGUNDO A CUARTO DE PRIMARIA. LE E RESPONDE ÁS PREGUNTAS.

https://www.englishworksheetsland.com/grade1/readingliterature/3/1panda.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade1/readingliterature/1/1red.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade1/readingliterature/1/2owl.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade1/readingliterature/3/5country.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade1/readingliterature/1/3applepicking.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade1/readingliterature/1/4fruit.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade1/readingliterature/1/5zebra.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade1/readingliterature/2/1readyforwinter.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade1/readingliterature/2/2valentines.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade1/readingliterature/2/3cutout.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade1/readingliterature/2/4camping.pdf

https://www.englishworksheetsland.com/grade1/readingliterature/2/5hotair.pdf


HERE, YOU´LL FIND  LOTS OF  EASY STORIES TO READ AND ANSWER THE QUESTIONS.
AQUÍ  , TOPARÁS MOITOS CONTOS SINXELOS PARA LER E RESPONDER ÁS PREGUNTAS.

https://australianteacher.files.wordpress.com/2011/10/reading-comprehension-for-kindy-kids.pdf




2º PRIMARIA

Buenos días familias
Durante estos días vamos a continuar las clases por aquí. Cada mañana se pondrán las tareas que tenéis que realizar de las asignaturas que tocan (como si estuviésemos en el cole).
Los que tenéis los libros podéis hacer los ejercicios y los que no, no pasa nada porque vamos a dar más trabajo. Habrá fichas que podréis imprimir o hacer en folios o libretas. También pondremos enlaces para ver vídeos o hacer ejercicios.
Si tenéis alguna duda podéis poneros en contacto conmigo a través del correo electrónico que está en la página web del cole.
Ánimo chicos, ya veréis como pronto nos vemos y recordar lavaros bien las manos.
Un saludo.

INGLÉS : 3º PRIMARIA

Hello Kids !

Here there are some videos to watch at home and learn .

CLICK ON THESE LINKS TO WATCH THESE VIDEOS ABOUT SPORTS :
ENTRA NESTES ENLACES E MIRA ESTES VIDEOS SOBRE DEPORTES




NOW WRITE AND  ANSWER THESE QUESTIONS ON YOUR NOTEBOOK:
AGORA ESCRIBE E  RESPONDE A ESTAS PREGUNTAS NA TÚA LIBRETA :

1- What sports do you like ?
- I like …. and ….
2- What sports don´t  you like ?
- I don´t like ….. and …...
3- What is your favourite sport ? / What are your favourite sports ?
- My favourite sport is …..        /  My favourite sports are ……. and ……...


4- What can you do ?
-I can...……  and....
5- What can´t you do ?
-I can´t   ……… and…...

https://www.bing.com/videos/search?q=can+you++song+for+kids&view=detail&mid=64FD4F489165A065F45164FD4F489165A065F451&FORM=VIRE
https://www.youtube.com/watch?v=HtO99waLkTU

https://www.bing.com/videos/search?q=what+do+you+want+to+do+for+kids&view=detail&mid=B609DBCEA2871FC282FCB609DBCEA2871FC282FC&FORM=VIRE
https://www.bing.com/videos/search?q=i+don%c2%b4t+want+to+song+for+kids&view=detail&mid=AFA008FACE71A97A0B46AFA008FACE71A97A0B46&FORM=VIRE

6- What do you want to do ?
- I want to........ and  ............

7- What don´t you want to do ?
- I don´t want to …...

Billy Elliot is a movie and a musical show about a boy who wants to dance ballet . He doesn´t want to play football,  he wants to dance . His father doesn´t want Billy to dance . Billy´s dad thinks ballet isn´t for boys . He thinks ballet is for girls.

Watch Billy Elliot  trailer :

https://www.bing.com/videos/search?q=billy+elliot+trailer+in+english&&view=detail&mid=BE4AC45DF39F5DBE8460BE4AC45DF39F5DBE8460&&FORM=VRDGAR&ru=%2Fvideos%2Fsearch%3Fq%3Dbilly%2520elliot%2520trailer%2520in%2520english%26qs%3Dn%26form%3DQBVDMH%26sp%3D-1%26pq%3Dbilly%2520elliot%2520trailer%2520in%2520english%26sc%3D0-31%26sk%3D%26cvid%3D17381D1F1A0548A0ACBA7DD5D69AB919

8- Can Billy dance ballet ?
- Yes, he can / -No, he can´t.

9- Do you think that boys can´t dance ballet ?
- Yes , I do / No , I don´t .

10- Can girls play football ?
- Yes, they can / No, they can´t .


Other online activities :
https://www.cambridgeenglish.org/learning-english/parents-and-children/activities-for-children/

TRABALLO 4º DE PRIMARIA

Bos días a todos e todas!

Ao longo do periodo que dure esta situación extraordinaria, comunicarémonos a través de internet e trataremos de traballar un pouquiño cada día para poder aproveitar este tempo o máximo posible.
Picade no seguinte enlace e teredes acceso a distintos contidos para cada unha das áreas:


Recordade que podedes poñervos en contacto comigo para resolver calquera tipo de dúbida ou cuestión no apartado de comentarios do noso blog ou, tamén, a través do correo electrónico que está exposto na páxina web do cole.

Un saúdo a todos e  moito ánimo. Estou desexando vervos de novo!

Profe Noelia.