martes, 24 de marzo de 2020

4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

AULA DE 4º DE EDUCACIÓN INFANTIL


Ola familia e nenos/as!!
Espero que fagades moitas actividades das propostas na anterior semana!!! Seguemos adiante con máis cousas para que disfrutedes todos e todas xuntos na casa.
Vouvos deixar unha serie de enlaces para seguer traballando cousiñas dende as casas e á volta todo o que fagades  o colgamos na aula  "Faremos unha bonita exposición con todo "!!

- Imos bailar un pouquiño mentras aprendemos as vogais https://youtu.be/CqTXFbnG0ag
- Imos descubrir un mundo máxico co conto "La vaca que puso un huevo" https://youtube.com/watch?v=FRAkFRoxowg
(Despois do conto, podedes debuxar á protagonista do conto, coa axuda da familia e coloreala e poñela ben guapa pegándolle cousas diversas)

Se queredes mandarme algunha foto vosa con algunha actividade podedes facelo ao meu correo electrónico, está na web.
e lembrade
"EU TAMÉN QUEDO NA CASA "!!
Moitos bicos de volvoreta e apertas de nube para todos e todas!!

Manualidades 1º E.P.

Como chegou a primavera intentaremos reproducila na casa.
Intentade, xunto coa vosa familia, facer o  que vos indica o seguinte enlace.
Se non tedes o material exacto podédelo facer con calquera outro que teñades(co permiso de papi,mami ou da persoa  maior que vos acompaña), facédeo todos xuntos. Coa familia será mais divertido.

O desta outra maneira:


EDUCACIÓN FÍSICA:
Hoxe un xogo para toda a familia. A OCA



MATEMATICAS 1º

Ola nenos:
Os exercicios para hoxe son estes.

Calcula en vertical:

28 + 26 + 13 =

34 + 45 + 14 =

27 + 34 + 16 =

56 - 25 =

35 - 23 =

Escribe con letra:

25 =

28 =

65 =

62 =

No tempo que vai de cuarentena xa lein 2 libros. Un tiña 65 páxinas e outro 34. Cantas páxinas lein en total? Cantas páxinas ten mais o primeiro libro que o segundo?

VENTO, VENTIÑO,VENTEIRO (1º E.P.)

Como non puidemos ler o libro
Escribo un poema e o imos lendo na casa. Parécevos?

AS FOLLAS DUNHA ARBORIÑA
MOVIDAS POR VENTOS LOUROS
QUERÍAN QUE LLES TECESEN
VESTIDOS FEITOS EN OURO.
MAIS OS VENTOS ANOXADOS
POLA FACHENDA DAS FOLLAS
SOPRARON CON TANTA FORZA
QUE CAERON CASE TODAS.

Este é un dos poemas. A ver se o aprendedes de memoria!
se non entendedes algunha palabra hai enlaces aos dicionarios na páxina web.
Ata pronto.

Trabajo para 5º de Primaria

                                            TEMA    8    DE    LENGUA    CASTELLANA        V 

1. Lectura  de  la  página  128 .

2. Ejercicios  1 , 2 , 3 y 4    de   la  página  128 .

3. Ejercicio  4  de  la  página   137 .

4. De  la  página  138  los  ejercicios   1 , 2 , 3 , 4 , 6 , 8 , 9  y 10 .

5. De  la  página  139  los  ejercicios   11 , 12 , 13  y  14 .

TRABALLO 2º PRIMARIA

Martes 24 marzo
Bos días neniñ@s, o traballo para hoxe é:

MATEMÁTICAS
Repaso de las tablas de multiplicar (2, 3, 4, 5 y 6). Luego practica con estos juegos en los siguientes ENLACEs, ENLACE

C. DA NATUREZA
Mira os vídeos dos reptiles e dos peixes para recordar as súas características.
Proba o aprendido con este xogo

LINGUA
Lectura comprensiva de 20 minutos.
Repasamos as familias de palabras en lingua galega (podemos ver de novo o vídeo de onte sobre as familias de palabras)
Escribir familias de palabras a partir destas

flor:  por exemplo- floreiro
pan:
casa:
mar:
froita:
amor:

Ler o seguinte poema e rodear as palabras que riman despois tentar continualo con outros animais (por exemplo: as follas dos libros da xoaniña, follas da viña…)
Poema 
As follas doutros libros
As follas dos libros
da tartaruga
son leituga.
As follas dos libros
da chicharra,
follas de parra.
As follas dos libros
do caracol,
follas de col.


6º Primaria


MATEMÁTICAS
Estuve viendo lo que explicaron ayer en el programa de la tele y como son cosas que ya dimos voy a poneros unos ejercicios de repaso de ese tipo.

1.      Realiza las siguientes divisiones:
·         36815: 8=
·         493156: 6=
·         835192: 24=
·         741035: 37=
2.      Realiza las siguientes operaciones:
·         4x(8-2)+25:5=
·         56:8+34x2-14=
3.      ¿Cuál es la raíz cuadrada de :
·         36
·         64
·         100
·         81
4.      Escribe cómo se leen los siguientes números:
·         5,4
·         72,36
·         21,07
·         8,291
·         47,082



GALEGO


Ejercicio nº 1.-



Le o texto e contesta as preguntas:



Tres pombas chegaron cansas,

tristeiras, preto dun neno.

O neno deulles un beixo;

as pombas non se moveron.

O neno con aloumiños

deixounas case no ceo.

O neno de brancas mans

as pombas non esqueceron.



Antonio García Teijeiro: Un rato díxolle á lúa, Edicións Xerais.



a) Que adxectivos califican as pombas?

b) Que fixo o neno?

c) Por que cres que as pombas non esqueceron a ese neno?

d) Analiza morfolóxicamente as palabras do primeiro verso (lembra que morfolóxicamente significa dicir que clase de palabras son; o xénero; o número, se os teñen...).

e) Escribe un sinónimo de:

  • Aloumiño
  • Beixo

f) A que xénero literario pertence o texto anterior?



Ejercicio nº 2.



Explica para que serve cada un destes obxectos:



Arquivador:



Estoxo: .



Taboleiro:



Axenda: .






Martes 24 de marzo, tercero de EP

Hola chic@s:

Vamos allá con un nuevo día.

*Lengua: Hoy vamos a trabajar gramática con los determinantes. Hasta ahora hemos estudiado los artículos (que podían ser determinados:el,la, los y las o indeterminados :un. una, unos y unas) y los demostrativos (este/a, ese/a, aquel/la, estos/as, esos/as, aquellos/llas). Vemos el siguiente vídeo para recordarlos.
Pues bien, hoy vamos a conocer LOS POSESIVOS. Vemos la explicación en el siguiente enlace y hacemos los ejercicios del libro de la página 124.

*Matemáticas: Hacemos el problema de la página 95. Es parecido al que hicimos en el examen con los profes.

*Ciencias naturais: Seguimos repasando a alimentación. Lemos a páxina 62  do libro e vemos o seguinte vídeo. Despois debuxamos no caderno unha pirámide alimenticia.
Se despois queres escoitar unha canción dos alimentos pincha no seguinte enlace. De este xeito repasas o vocabulario de galego sobre os alimentos.