lunes, 30 de marzo de 2020

O LUGAR ONDE VIVO 1ºE.P.

 Que tal todos? Seguro que moi ben.

Nesta ocasión imos informarnos da diferencia entre CIDADES,BARRIOS,ALDEAS,VILAS.
Observade atentamente o video.
 (O alumno con libros adaptados verá o video e fará o debuxo, sinalará co dedo cando vexa unha cidade, cando vexa unha aldea e cando vexa unha vila, sempre axudado da familia).
  Agora fai os exercicios seguintes:

1-Copia no teu caderno as definicións de cidades, aldeas e vilas que tes  nas páxin nas 44 e 46 do libro de Ciencias sociais.

2- Fai un debuxo representativo de cada un delas.

3-Intenta explicarlle á túa familia, coas túas palabras, que son cidades, barrios, aldeas e vilas.

OS DEBUXOS PODEN ESTAR CHEOS DE BALCÓNS CON PERSOAS APLAUDINDO SE VOS PARECE!!! Déixovos unha foto e un video para que as vosas familias vos axuden.






VIDEO DEBUXO

INGLÉS

Ola nenas e nenos:
Acabamos de incorporar nos enlaces de interese unha paxina para escoitar contos en inglés para os niveis de Infantil e Primaria.
Esperamos que os disfrutedes.

5º y 6º de Infantil

Bos días familias e peques.
Espero que todo vaia indo ben.
Ademais de todo o que imos poñendo estas duas semanas, vouvos ir mandando un modelo de ficha de preescritura, que vos adxunto.
Un saúdo e vémonos axiña. Animo, queda menos.


4º DE EDUCACIÓN INFANTIL

                                                  4º DE EDUCACIÓN INFANTIL




Ola de novo familias!!! 
Espero que esteades tod@s ben. Lembroo que hai colgadas actividades o día 16 e 24 de marzo. Son actividades xenéricas e globalizadoras, para poder traballar en todo este tempo de confinamento na casa. Busco traballo que non teña necesidade de impresora e que podades facer na casa fácilmente, para poder chegar a todos os fogares (sobre todo para aqueles que non dispoñen de impresora).
Lembroos tamén que dispoñedes do meu correo para calquera dúbida ou mesmo poñendo comentarios neste blog, ao final da miña proposta.
As actividades propostas para traballar con vosos/as fillos/as  son as seguintes, poñer en Google:
- arbolac.com/juegos para niños  (Aqui os/as vosos/as fillos/as poden traballar as letras dun xeito lúdico e motivador).
-Ideas sensoriales que preparan para la escritura (Neste espazo propoñen ideas para facer na casa cos nenos/as dun xeito práctico)
- Bini Super ABC juegos! Juegos educativos para niños (Reforzamos coñecementos traballados na clase a modo de xogo)
- La risa de las vocales (unha canción para reforzar o coñecemento das vogais)

Espero que vos sexa de axuda.
Bicos de fresa e apertas de algodón
A titora

EDUCACIÓN FÍSICA

Ola neno@s.
Como levamos a cuarentena?. Xa nos queda un día menos e pronto voltaremos a vernos.
No enlace de hoxe tedes un montón de exercicios para facer con irmáns ou con papá ou mamá. Coma sempre podedes adaptalos a vosa idade variando duración, repeticións, distancias, etc.
Accedede picando AQUI

MATEMATICAS DE 1º

Ola nenos!!!
Estes son os exercicios para hoxe:

1.- Completa:

64 = 60 + 4

56 = ____ + _____

39 = ____ + _____

92 = ____ + _____

2.- Imos contar de 3 en 3 pero hoxe cara atrás. Saimos do 42 e temos que chegar ao 15.

42, 39, ..., ..., ..., ..., ....,             15

3.- Calcula en vertical:

24 + 47 =

47 - 24 =

33 + 58 =

58 - 33 =


6º Primaria


Bo día! Que tal pasastes a fin de semana? Me parece que alguén soplou velas…. Moitas felicidades!  Alégrame saber que seguides sendo tan bos compañeiros/as!
Pois despois do descanso…vamos a traballar un pouco.

LENGUA
Como todos los lunes, vamos a contar lo que hicimos en el fin de semana. El otro día os di un modelo para completar, pero este ya lo vais a hacer solos (ya sabeis las partes de las que tiene que constar y qué tenéis que tener en cuenta para que esté bien)

Además de esto vais a hacer algún ejercicio de repaso.

Ejercicio nº 1.

Subraya los adverbios de las siguientes oraciones e indica de qué tipo son:
- Hay bastante comida para todos. ( )
- Claro, estoy de acuerdo contigo. ( )
- Probablemente llegará mañana. ( )
- Sigo tus consejos fielmente. ( )
- Tampoco vendrán esta tarde. ( )

Ejercicio nº 2.-

Indica a qué campo semántico pertenecen las siguientes palabras:

violín, gallina, camiseta, contrabajo, gorrión, piano, vestido, canario, pantalón.

Aves

Instrumentos musicales

Ropa



Ejercicio nº 3.-

Escribe la palabra primitiva de la que derivan las siguientes palabras de la misma familia:
...................................: marino, marisco, marinero.
...................................: frutal, frutería, frutero.
...................................: oficialismo, oficialidad, oficialista.

MATEMÁTICAS

Repasa los conceptos de MÚLTIPLO Y DIVISOR (libro y libreta)
 
Ejercicio nº 1.-
Justifica si las siguientes afirmaciones son verdaderas o falsas:
a) 6 es divisor de 46.
b) 82 es múltiplo de 3.
c) 54 es múltiplo de 2.
d) 4 es divisor de 72.

Ejercicio nº 2.-
Completa con la palabra «múltiplo» o «divisor» según corresponda:
a) 81 es _________ de 9.
b) 28 es ___________ de 2.
c) 52 es ___________ de 4.
d) 3 es ____________ de 33.

Ejercicio nº 3.-
Escribe los primeros siete múltiplos de los siguientes números:
a) 3.
b) 5.
c) 11.
d) 7.

Ejercicio nº 4.-
Escribe todos los divisores de los números siguientes:
a) 24.
b) 15.
c) 30.
d) 12.

Ejercicio nº 5.-
Calcula el mínimo común múltiplo (m.c.m.) de estos números:
a) 12 y 20.
b) 16 y 35.
c) 8, 10 y 16.
d) 6, 18 y 20.

Ejercicio nº 6.-
Calcula el máximo común divisor  (max. c. d.)  de estos números:
a) 12 y 20
b) 16 y 36
c) 8, 10 y 16
d) 6, 18 y 20


C. DA NATUREZA

Le as páx. 72 e 73 do libro e despois fai un esquema coas distintas etapas da reproducción humana, reflexando o que sucede nelas dunha forma resumida.


TRABALLO 2º PRIMARIA

Bos días rapaces e rapazas, xa estamos aquí outra semana máis. Espero que veñades con ganas de traballar, imos pois co traballo para hoxe luns:

LINGUA
Acordádesvos dos artigos? Imos repasalos
DETERMINADOS: o, a, os, as
INDETERMINADOS: un, unha, uns, unhas
Exemplo: O can, a gata, os pitiños e as ovellas.

1-Rodear os artigos do texto:
O arco da vella ten sete cores:o vermello, o laranxa, o azul, o verde, o amarelo, o lila e o añil. As cores dan luz e vida. Todas as persoas temos unha cor favorita. Cal é a túa?

2-Completa cos artigos: a,os, unha, uns.
-Lía atopou _________ paxaros nun niño.
-_____ tía Tula fixo filloas para merendar.
-______ paraugas son para a chuvia.
-Había________ rapaza no parque.

3-Inventa oracions cos seguintes artigos: o,as, un unhas.

MATEMÁTICAS

1-Descompón estos números como en el ejemplo
ejemplo: 567= 500C+60D+7U
643
436
598
705
830
827

2-Cuenta de 10 en 10 
700-710-____-____-____-____-____-_____-____-_____-_____

3-Escribe los números que están entre el 748 y el 751 (con letra y con número)

4-Rodea el número mayor en cada caso
-432- 640- 750
-763- 717- 729
-873- 879-871

5-Escribe el número anterior y posterior:
____ 770____                          ____ 849_____          ______911_____
____850____                           ____721______         ______930_____

C.SOCIAIS
Imos tentar facer un libro sobre o aforro da auga, podedes ir facéndoo aos poucos, imprimides, coloreades e xuntais as follas (os que non podades imprimilo tentar debuxalo) Déixovos este ENLACE no que tedes o material (para facer o libro son os primeiros debuxos con forma de gota)


LENGUA
Los Determinantes posesivos indican a quien pertenece algo, por ejemplo:
Mi perro es muy grande. (indica que el perrro es mio)
Repasar este cuadro y a hacer los ejercicios.


Rodea los determinantes posesivos de estas oraciones.
 – Pronto celebrará su cumpleaños con sus amigos y amigas.
 – Mis tíos me han regalo dos gorras amarillas.
 – Cuando vengas a mi casa, tráete tus patines nuevos.
– Su gusano de seda se ha convertido en una mariposa.

Rodea los posesivos de rojo y copia el nombre al que acompañan.
– Sus amigos llegaron pronto.
– Si vienes, jugaremos con mis primos.
– María me prestó su casco.
– Tengo ganas de ver a tus tíos. 

Lunes 30 de marzo, tercero de EP

Buenos días campeones y campeonas:

NOS QUEDA UNA SEMANITA Y ....VACACIONES!!! 🙌 🙌 🙌

Vamos allá que podemos:

*Lingua: 
-Lemos o texto das páxinas 122-123 e facemos a os exercicios do 1 ao 8 (124-125)

*Mate: 
-Realizamos las siguientes operaciones:
 3.895 x 14=                4.153 : 8 =                5.434 + 16.890 =          54.389 - 9.999 =

-En una caja hay 450 libros de matemáticas y 367 libros de lengua castellana.
a) ¿Cuántos libros hay en total?
b) Voy a repartir los libros de matemáticas entre 9 niños. ¿Cuántos libros le toca a cada uno?
c) Cada libro de lengua cuesta 5 euros. ¿Cuánto me devolverán si pago con cuatro billetes de 500 euros?


*Ciencias naturais: 
-Lemos as páxinas 66 e 67 e facemos os exercicios 1,2 e 3

ACS: 
- Lee y copia esta ficha de la letra "B"

-Lee los números del 1 al 30 y haz la ficha 







Trabajo para 5º de Primaria

                              TEMA    8    DE    MATEMÁTICAS      VII

1. Página  118 : Lectura  . Clasificación  de  los   ángulos .

2. Página  118 : Ejercicios  1 , 2 , 3 y 4 .

3. Página  119 : Ejercicios  5  y  10 .

4. Página  121 : Ejercicios  10  y  11 .

5. Página  122 : Ejercicio  PROBLEMA  1 .

6. Página  125 : Ejercicios  17  y  19 .