miércoles, 28 de octubre de 2020

TAREFAS 26 ao 30 DE OUTUBRO // 4º PRIMARIA

Para @s que aínda estades na casa, un saúdo de todas as compañeiras e compañeiros da clase. Esta semana propóñovos estas actividades:


MATEMÁTICAS

Repasamos os problemas relacionados coa suma e a resta.



Resolvemos o desafío desta unidade:


VISITA AO ZOO


LENGUA CASTELLANA

Esta semana descubrimos que las palabras tienen una sílaba que se pronuncia con más fuerza que las demás:


SÍLABA TÓNICA Y ÁTONA

Clasifica los nombres de tus amigas y amigos, familiares, mascotas,... según sean palabras agudas, llanas o esdrújulas. También puedes usar el diccionario, una revista, un libro,...Si quieres, puedes hacer un cuadro como en los ejercicios del libro.



¿Recordais que para que podamos construir una oración necesitamos usar un VERBO?

Aprende a diferenciar las oraciones de las frases:


FRASE Y ORACIÓN


LINGUA GALEGA


En galego tamén distinguimos as palabras pola súa sílaba tónica:


SÍLABA TÓNICA E ACENTO GRÁFICO


Descubre que moitos dos nomes e apelidos das persoas que coñeces tamén o teñen.

Usa o dicionario, algún libro en galego ou calquera texto para buscar palabras con acento gráfico e fai unha lista na túa libreta. 


NATURAIS

Rematamos o tema 1 observando un elemento sen o cal os seres vivos non poderían sobrevivir:


A AUGA E O SEU CICLO



SOCIAIS

Despois de aprender o camiño que percorre a auga durante o seu ciclo, adentrámonos no mundo dos mares, océanos e acuíferos:


A HIDROSFERA


Na lectura da páxina 18 hai palabras que seguramente non coñeces, fai unha lista e búscaas no dicionario. 


Sabías que un CENOTE pode ser un lugar extraordinario para nadar, explorar ou navegar?

Mira as imaxes:


CENOTES



INGLÉS 5º e 6º


LET´S COMPARE !
                                COMPAREMOS !


Look up in the dictionary the new vocabulary , write it on your notebook and learn it  .
                                          Busca no diccionario o novo vocabulario , escríbeo no teu caderno e aprendéo.

Watch this video about comparatives and superlatives. Do you understand the difference between them ?
Then write all the rules and the comparative and superlative sentences from the video.
                                              Mira este vídeo sobre comparativos e superlativos . Entendes a diferencia entre eles ? 
Despois escribe todas as reglas e as oracións comparativas e superlativas do vídeo .

                    
https://www.youtube.com/watch?v=mYF1EOQn9KM
 
 More examples of comparatives and superlatives .
                          Máis exemplos de comparativos e superlativos .

                
                              
https://www.youtube.com/watch?v=wwLaiF_bVpI 


Is it clearer now ? Write eight comparative and eight superlative sentences about you , your family and friends.
Examples : 
-I am shorter than my father but I am taller than my brother.
-I run faster than my friend Ana but she jumps higher than me.


                                   Está máis claro agora ? Escribe oito oracións comparativas e soito superlativas sobre ti , a túa familia e amig@s.
Exemplos : 
- Eu son máis baixa que meu pai pero son máis alta que o meu irmán.
- Eu corro máis rápido que a miña amiga Ana pero ela salta máis alto ca min.



Now sing and learn :


The comparative- superlative song.

 Agora canta e aprende :
  a canción do comparativo e do superlativo.

                                               



And London town song.

e a canción da cidade de Londres. 


https://www.youtube.com/watch?v=8jkU-s5BM0c




We are playing  comparatives Quizes:

https://www.youtube.com/watch?v=E71eT-xDch8&t=104s
 
                       
                          
https://create.kahoot.it/share/comparative-adjectives/2464cf18-b4fe-477c-9bae-71c7d49f830e




 And  Superlatives Quizes :

                            
https://www.youtube.com/results?search_query=superlative+quiz




https://www.superprof.es/apuntes/idiomas/ingles/gramatica-inglesa/adjectives/superlative.html


a) Watch the video and answer this question : 
-What is the most dangerous animal in the world ? Why ? 

b)Write and complete this sentence with the Present Simple : 
 - The most dangerous animal in the world is the .......... because it ........ (bite -picar) people and they.......  (get) sick.
  
             a) Mira o vídeo e responde a esta pregunta  : 
-Cal é o animal máis perigoso do mundo ? Por qué ?

             b)Escribe e completa esta oración co Presente Simple :
-O animal máis perigoso do mundo é o ...... porque .......ás persoas e ...... el@s enferman.
           
https://mysteryscience.com/mini-lessons/dangerous-animal?code=86ab49c8a91e48e7a84895c1e26cf9fe

 

c) First watch this video. Later ask and answer at least ten questions. You can play with your family.
 - Examples : 
1-What is the largest flower in the world?
-The largest flower in the world is rafflesia     .... or 
-Rafflesia  is the largest flower in the world . 

2- Who is the tallest man in the world ?
- The tallest man  in the world is  _______   .... or
- _________ is the tallest man in the world.

                                              c) Primeiro mira este vídeo . Despois pregunta e responde polo menos dez preguntas. Podes xogar coa túa familia.
- Exemplos :
1- Cal é a flor máis grande do mundo ?
- A flor máis grande do mundo é a rafflesia  ..... ou
- A rafflessia é a flor máis grande do mundo .

 2-Quen é o home máis alto do mundo ?
- O home máis alto do mundo é  _________ ... ou
- ____________é o home máis alto do mundo.



https://www.youtube.com/watch?v=mAUhRCcPKnk



Now do these interactive worksheets .Remember sending them to me when you finish . Click on "Finished "and then on  "Send to your teacher ". My E-mail address is : evamaria.perez@edu.xunta.gal

                                    Agora fai estas fichas interactivas . Lembra enviarmas cando termines . Pincha en " Terminado " e despois " Enviar á túa mestra ". O meu correo electrónico é : evamaria.perez@edu.xunta.gal



             1- First read then write, compare and complete.
               -Primeiro le, logo escribe , compara e completa. 




                         
https://es.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Comparatives/Comparatives_-_revision_mz5722s  


2- Match , read and compare . 
- Une , le e compara.

https://es.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Comparatives_and_superlatives/Comparison_of_short_adjectives_pg1720fb


3- Read carefully and do the activities.
  -Le con atención e fai as actividades.
 
 

4- Watch the video and answer the questions . 

- Mira o vídeo e resonde as preguntas.


https://es.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Comparatives/Comparative_Adjectives_-_Video_bl604ra


5- Read carefully , remember the rules and complete. Watch the comparative and superlatives videos again if you need to.
                         - Le con atención , lembra as reglas e completa. Mira de novo  os vídeos dos comparativos e superlativos se o
necesitas.

 
https://es.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Comparatives_and_superlatives/Superlatives_hp308tj




6- Read and complete the postcards with the correct form of the adjective : Positive- good , comparative - better or superlative - the best.

          - Le e completa a postal coa forma correcta do adxetivo : Positivo - bo , comparativo - mellor ,  superlative - o mellor.



https://es.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Comparatives_and_superlatives/Comparative_Superlative_mj85155ie