Bos días familia.
Hoxe é O DIA DO LIBRO.
De certo que durante este tempo estivestes lendo un montón de libros. Hoxe é un día moi especial entón en troques de ler imos escribir e montar o noso propio libro.
Lembrades como fixemos un libro de debuxos: dobramos dous folios á metade en horizontal, logo xuntamolos un dentro doutro unha grampa no lombo e xa temos o noso libro en branco.
Agora imos ao enlace https://www.youtube.com/watch?v=t8yy_AIeTAA
Nenos/as de secundaria contanvos o conto do MONSTRUO DE CORES. Fixadevos ben en cal é a emoción que máis vos gusta a que menos... logo no voso libro poñede o Título e facede o voso propio monstru de cores e emocións.
Un bico virtual moi grande para todos. Julia.
jueves, 23 de abril de 2020
DÍA DO LIBRO! 1º E.P.
Bo día!
Se estivésemos no colexio hoxe estariamos a celebrar o día do libro.
Escoitade e mirade este vídeo.
Ao rematar colledes un conto que teñades na casa e o ledes un pouquiño.
Agora podedes facer o voso propio MARCAPÁXINAS con estes exemplos que vos deixo eiquí.
Non deixedes nuuuuuuunnnca de ler!!!
Se estivésemos no colexio hoxe estariamos a celebrar o día do libro.
Escoitade e mirade este vídeo.
Ao rematar colledes un conto que teñades na casa e o ledes un pouquiño.
Agora podedes facer o voso propio MARCAPÁXINAS con estes exemplos que vos deixo eiquí.
Non deixedes nuuuuuuunnnca de ler!!!
INGLÉS PARA 4º, 5º E 6º DE PRIMARIA
COUNTABLE AND UNCOUNTABLE NOUNS
Hello everyone ! How are you today ?
Let´s learn about Countable and Uncountable nouns in English .
First of all, watch these videos carefully . You can pause them as many times as you need to make sure you understand everything.
Send me your questions and activities to my
E-mail address:evamaria.perez@edu.xunta.gal
Click on the pictures to watch the videos about Countable and uncountable nouns :
https://www.youtube.com/watch?v=sCTnesjej8g
https://www.youtube.com/watch?v=LfHuXPSWJK4
https://www.youtube.com/watch?v=1SbJ1B1MTQg
THERE IS / THERE ARE :
https://www.youtube.com/watch?v=ZczyV8LVbjs
Watch and play :
https://www.youtube.com/watch?v=XmUQVdEi5qE
https://en.islcollective.com/preview/201901/f/countableuncountable-nouns-board-game-boardgames_113301_1.jpg
Read carefully and do the activities:
https://www.eslprintables.com/grammar_worksheets/nouns/countable_and_uncountable_nouns/Food_countable_and_uncountab_271160/ Now , do these online activities about Countable and Uncountable Nouns :
https://learnenglishkids.britishcouncil.org/grammar-practice/nouns-countable-and-uncountable
Now , do these Countable and Uncountable Nouns activities on your notebook :
https://es.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Countable_and_uncountable_nouns/Countable_and_uncountable_nouns_mz54563qz
Wordsearch :
https://www.eslprintables.com/grammar_worksheets/nouns/countable_and_uncountable_nouns/COUNTABLE_UNCOUNTABLE_NOUNS_397973/
6º Primaria
Bo día! Xa sabedes que hoxe é un día moi especial: O DÍA DO
LIBRO. Este curso non poderemos facer “Os Padriños Lectores” como nos cursos
anteriores, pero espero que todos vós esteades lendo (xa sabedes que un libro é
un dos “mellores compañeiros” que ides atopar na vida). Así que tede sempre un
(ou dous, ou tres…) na vosa mesilla.
Lede o que vos propón a Biblioteca para celebrar este día!
Imos a continuar co noso traballo…
MATEMÁTICAS
Vamos a ver hoy algo que también nos sirve mucho para la
vida cotidiana.
Si Brais compró 6 bolsas de gominolas y le costaron 9€ y
Yeray compra 3 bolsas ¿Cuánto se gastó Yeray?
Lo primero que tendremos que averiguar es cuánto cuesta una
bolsa de gominolas, para luego saber cuánto le costaron las 3. No?
Y cómo lo averiguamos? Muy fácil: tendremos que “repartir”
los 9€ entre las 6 bolsas.
Ya sabemos que REPARTIR equivale a DIVIDIR: 9:6 = 1´5€
cuesta una bolsa.
Ahora ya podemos saber lo que cuestan 3: 1´5x 3 = 4´5€ le costarán las 3 bolsas.
SENCILLO, NO?
Pues vamos a practicar.
Pág. 113. Ej. 1- 2- 3- 4.
C, DA NATUREZA
Ides ler atentamente a páxina 84. Xa vos soa do curso
pasado. Fala sobre as propiedades xerais da materia (é dicir, que todo corpo
ten esas propiedades) e sobre as propiedades específicas (cada corpo pode ter
algunha desas propiedades, pero non ten que telas todas).
Facede un esquema con elas (xa sabedes que nel ten que estar
resumida a información. Non vale poñer só os nomes)
GALEGO
Imos familiarizarnos co vocabulario das aves.
Páx. 126. Ex.1- 3
AULA PT
PARA
EL ALUMNADO QUE VA AL AULA DE APOYO Y EL RESTO DE
ALUMNADO QUE QUIERA SEGUIR ACTIVANDO SU CEREBRO DIVIRTIÉNDOSE.
Recordaros
que desde el “Aula de Apoyo” quiero deciros que de la misma manera que la
actividad física nos ayuda a mantener un cuerpo joven y atlético, la actividad
cerebral se puede mejorar haciendo diariamente determinados ejercicios,
obteniéndose muy buenos resultados.Os animo a
que sigáis trabajando vuestro cerebro de una forma DIVERTIDA y lúdica.
Juegos para aprender con el coronavirus para los alumnos más
mayores:
Actividades de memoria, lógica y observación
Actividades de matemáticas ( diferentes niveles)
Actividades lengua; ortografía, vocabulario, gramática y
comprensión lectora de diferentes niveles. ( diferentes niveles)
Y para los más peques…
Además
para empezar con entusiasmo esta tercera evaluación, os dejo para que guardéis + copiéis+ imprimáis , unos DIPLOMAS bien merecidos;
OS DEJO "5" CUENTOS PARA QUE PODÁIS LEER EN CASA CON AYUDA O SOLOS Y TAMBIÉN "2" PARA QUE ESCUCHÉIS PARA ASÍ PODER ENTENDER MEJOR UN POCO TODO ESTO DE QUEDARNOS EN CASA Y NO IR AL COLE.
OS DEJO UN TROCITO DEL CUENTO DE BAGUI EL GATO QUE TODOS CONOCÉIS A VER SI SOIS CAPACES DE RECORDAR QUE MÁS PASABA EN LA HISTORIA
( pincha en el enlace)
Y RECORDAD....
MUCHO ANIMO Y NO OS RINDÁIS.
Un saludo :
SARAI
BIBLIOTECA
OLA, FAMILIAS!
Xa estaredes ao tanto
de que hoxe é o “Día do Libro”.
Se a lectura é sempre un medio para transmitir
cultura, para entreternos e facernos viaxar…nestes momentos consideramos que é IMPRESCINDIBLE.
Dende a Biblioteca do noso cole tentamos transmitirlle aos
nenos e nenas o gusto pola lectura; sabemos da importancia que ten no seu
desenvolvemento, non só a nivel académico, senón tamén persoal.
Como non podemos
celebralo como pensabamos, ocurriúsenos que igual podiades gravar un vídeo cun
“contacontos” familiar e enviárnoslo ao correo do cole
(ceip.sansalvador@edu.xunta.gal) para que o puidésemos subir á páxina web.
Que vos parece?
Seguro que é unha experiencia agradable e enriquecedora!
ANIMÁDEVOS!!!
Poñémosvos aquí tamén
uns enlaces nos que podedes ver e escoitar unha serie de Contacontos.
Enlace Kalandraca (os contos están na marxe esquerda, pinchade nos que queirades)
Enlace a Fundación: Sopa de piedra / Mi garbanzoooo / Juan Churriguete
Enlace Literatura infantil
Un saúdo para todos e todas. E moito ánimo!
TRABALLO 2º PRIMARIA
Hola chic@s, hoy es un día especial, 23 de abril, ¿Alguien lo sabe? ¡Muy bien! Es el día del libro. No os olvidéis de ver la entrada de la Biblioteca en el blog.
El trabajito para hoy será:
MATEMÁTICAS:
Acordaros que multiplicar es sumar varias veces el mismo número.
Por ejemplo:
2x3 es lo mismo que 2+2+2 (sumar el 2 tres veces)
6x5 es lo mismo que 6+6+6+6+6
Probad con esta ficha:
El trabajito para hoy será:
MATEMÁTICAS:
Acordaros que multiplicar es sumar varias veces el mismo número.
Por ejemplo:
2x3 es lo mismo que 2+2+2 (sumar el 2 tres veces)
6x5 es lo mismo que 6+6+6+6+6
Probad con esta ficha:
LINGUA:
Imos a escoitar moi atentos un conto (click en conto), tamen podedes ir parando e lendo o que pon e despois contestade a estas preguntas:
1- Título do conto.
2- Quen é a protagonista?
3- Que fixo para inaugurar a casa?
4- Cantos invitados podían ir? Por que?
5- Quen foi o primerio en chegar?
6- Que outros invitados foron?
7- Quen comeu o pastel?
8- Debuxo dos animais.
C.NATURAIS:
Exercicios para clasificar árbore, arbusto e herba neste Enlace.
Outros exercicios de repaso:
Jueves 23 de abril, tercero de EP
Buenos días chicos y chicas:
Hoy es 23 de abril. ¿Qué se celebra hoy?
Por eso os voy a proponer una tarea divertida. Antes de que no pudiésemos ir al cole comenzamos a trabajar el cómic. ¿Os acordáis?
Pues bien, en este enlace podéis crear uno propio.
Como podéis ver os sale en inglés, pero arriba os da la opción de ponerlo en español. Le dais a "comience aquí" o si es en inglés "create your comix".
Ya has comenzado. Puedes ver las viñetas en blanco. Debajo de la viñeta 1 tienes un menú de ayuda para poder mover a los personajes, darle la vuelta, hacer los globos más pequeños, etc.
Más abajo puedes elegir los personajes, los objetos, los globos, el color de la viñeta... un montón de cosas.
Cuando lo tengas terminado dale a " imprimir-correoelectrónico" y os da tres opciones distintas: puedes volver y cambiarlo, puedes guardalo en tu ordenador o enviarlo por correo a quien quieras.
El que no pueda ver la página, puede hacer el cómic en un folio.
El que no pueda ver la página, puede hacer el cómic en un folio.
Os animo a probar y ... ¡¡ CUIDADO CON LAS FALTAS DE ORTOGRAFÍAAA!!
Os dejo también un enlace a cuentacuentos de la editorial Kalandraka. Hay un montón de historias contadas por gente que seguro que conocéis como Magín Blanco; puedes escuchar los que quieras.
Os dejo también un enlace a cuentacuentos de la editorial Kalandraka. Hay un montón de historias contadas por gente que seguro que conocéis como Magín Blanco; puedes escuchar los que quieras.
Pasadlo bien
Besoooss
a
Suscribirse a:
Entradas (Atom)