martes, 12 de mayo de 2020

5º e 6º de Infantil


Bos días familias, alumnos e alumnas. Qué tal estamos?

Hoxe propóñovos un traballo faciliño, de repaso, porque xa o fixemos e algún dirá que xa o fixen, pero esta vez ímolo facer aínda mellor que no libro do cole.


Como o día está chuvioso, se queredes pola tarde, para toda a familia, propóñovos que faledes cos nenos e nenas e vos mesmos reflexionedes sobre a emoción: o ALIVIO, nestes momentos creo que pode ser un sentimento que a todos nos afecta. Podedes tentar, anque non é doado, representala nalgún debuxo no que os peques deixen voar a sua creatividade. Se queredes podedes mandarmos ao correo, coma sempre.
Unha aperta virtual para todos. Julia.


Femenino/masculino-singular/plural 1º E.P

Que tal de novo chicos?
Nova semana por diante...repasamos o xa visto con anterioridade na clase.
Para recordalo serviravos este vídeo.



Agora facede estes exercicios
 



 


 


 

MATEMÁTICAS 1º

Ola nenos:
XA QUEDA UN DÍA MENOS. O traballo de hoxe é o seguinte:

1.- Haz la siguiente ficha:



Trabajo adaptado. La ficha de hoy es la siguiente:


EDUCACIÓN FÍSICA

Ola nen@s:

Hoxe unha nova sesión de Ed. Física e dous retos ben difíciles. Se alguén é quen de conseguir algún dos retos pode enviarme un pequeno video ao meu correo electrónico: fernandoperez@edu.xunta.gal.

SESION         RETO 1          RETO 2

Trabajo para 5º de Primaria

                  ACTIVIDADES  DE   REFUERZO . LENGUA  CASTELLANA

1.Página  158  y 159 . Lectura  : Un   acertijo .

2. Página  160 . Ejercicios : Comprensión  lectora . Preguntas  exprés : 1 , 2 , 3 y 4 .

3. Página  161 . Ejercicios : 5 , 6 , 7  y 10 .

                               TERCER  TRIMESTRE  . TEMA   10

1. Página  162 . Lectura  : La   h  .

2. Página  162 . Ejercicios : 1 , 3  y  4 .

3. Página  163 . Ejercicio  5  .

4. Página  164 . Lectura  : El  adverbio  .

5. Página  164 . Ejercicio  1  .

6. Página  165 . Ejercicio  3 ,4  y  5 . 


Martes 12 de mayo, tercero de EP

Hola campeones y campeonas:

Vamos con el trabajo de hoy:

*Lengua:
Hoy vamos a leer un texto de Fina Casalderrey.

*Mate:
Como la ficha de lengua es bastante amplia, solamente vamos a hacer 3 operaciones combinadas:

a) (34 x 2) + 25 - 6 =
b) 23 - 10 + (100 :2 )=
c) 23 + ( 64 x 8 ) + 3 =

RECUERDA:
1º Se resuelven los paréntesis
2º Después se realizan las multiplicaciones y divisiones
3º Por último las sumas y restas de izquierda a derecha

Nos vemos mañana


No lo dudes #perseverancia #esfuerzo #éxito #ilusión #BuenDía ...

TRABALLO 2º PRIMARIA

Buenos días, como aún no todos tenéis los libros del 3º trimestre en casa no podemos empezar con ellos porque es mejor ir todos a la par. Pero tenemos trabajo para hacer de todas formas.

MATEMÁTICAS:
Coloca y resuelve:
594+791                                      977-950
474+425                                      749-696
461+29                                        923-347
325+43+56
A las restas hacedle la prueba.

C.NATURAIS:
Déixovos outra vez o vídeo do aparato locomotor e hoxe repasamos os músculos (estade atentos cando os nombren no vídeo). Despois facer a seguinte ficha.




LENGUA:
Repasamos el sonio /k/, cuando la C va con la A, O, U el sonido  es como el de la K, por ejemplo:
CASA, COCO, CUNA. Pero la E y la I tienen que ir con la Q para que el sonido sea /K/, por ejemplo : PERIQUITO, QUESO.
Haced esta ficha.
Después haz un dictado con el texto del ejercicio 3.

6º Primaria


Bo día! Como estades? Con ganas de traballar, imaxino …
Pois imos alá!

GALEGO

Recordamos en que consistía o estilo directo e o estilo indirecto.
Cando falan as persoas, ou os personaxes nunha obra , dise que é estilo directo.
No estilo  directo, a intervención dos personaxes vai precedido dun guión: -. Ou ben úsanse dous puntos e comillas para transcribir as palabras textuais.
Ex. – Teño moitas ganas de ver aos meus compañeiros –dixo Sara.
       Sara dixo: “Teño moitas ganas de ver aos meus compañeiros”
No estilo indirecto emprégase un verbo que fai referencia á intervención da persona e esta vai precedida por que.
Ex. Sara dixo que tiña moitas ganas de ver aos seus compañeiros.

Páx. 132. Le o texto do ex. 1. Realiza o ex. 2. E o ex.1.do Obradoiro de expresión.

MATEMÁTICAS

Ejercicio nº 1.-

Justifica si las siguientes parejas de magnitudes son o no directamente proporcionales:

a) El número de botes de refresco que compro en el supermercado y el dinero que pago por ellos.
b) El número de amigos que vamos a la piscina esta tarde y el número de litros de agua que tiene la piscina a la que vamos.


Ejercicio nº 2.-

Resuelve el problema utilizando el método de reducción a la unidad.

Mi tío Juan es agricultor. Envasa 45 kg de patatas en tres sacos del mismo peso. ¿Cuántos sacos necesitará para envasar 3 750 kilos?


Ejercicio nº 3.-

Responde a las siguientes cuestiones:

a) Expresa 40 % como fracción y como número decimal.
b) Completa: 18 % + _________ = 100 %.
c) Calcula 20 % de 34 =