martes, 12 de mayo de 2020
5º e 6º de Infantil
Bos días familias, alumnos e alumnas. Qué tal estamos?
Hoxe propóñovos un traballo faciliño, de repaso, porque xa o fixemos e algún dirá que xa o fixen, pero esta vez ímolo facer aínda mellor que no libro do cole.
Como o día está chuvioso, se queredes pola tarde, para toda a familia, propóñovos que faledes cos nenos e nenas e vos mesmos reflexionedes sobre a emoción: o ALIVIO, nestes momentos creo que pode ser un sentimento que a todos nos afecta. Podedes tentar, anque non é doado, representala nalgún debuxo no que os peques deixen voar a sua creatividade. Se queredes podedes mandarmos ao correo, coma sempre.
Unha aperta virtual para todos. Julia.
Femenino/masculino-singular/plural 1º E.P
Que tal de novo chicos?
Nova semana por diante...repasamos o xa visto con anterioridade na clase.
Para recordalo serviravos este vídeo.
Agora facede estes exercicios
Nova semana por diante...repasamos o xa visto con anterioridade na clase.
Para recordalo serviravos este vídeo.
Agora facede estes exercicios
MATEMÁTICAS 1º
XA QUEDA UN DÍA MENOS. O traballo de hoxe é o seguinte:
1.- Haz la siguiente ficha:
Trabajo adaptado. La ficha de hoy es la siguiente:
EDUCACIÓN FÍSICA
Trabajo para 5º de Primaria
ACTIVIDADES DE REFUERZO . LENGUA CASTELLANA
1.Página 158 y 159 . Lectura : Un acertijo .
2. Página 160 . Ejercicios : Comprensión lectora . Preguntas exprés : 1 , 2 , 3 y 4 .
3. Página 161 . Ejercicios : 5 , 6 , 7 y 10 .
TERCER TRIMESTRE . TEMA 10
1. Página 162 . Lectura : La h .
2. Página 162 . Ejercicios : 1 , 3 y 4 .
3. Página 163 . Ejercicio 5 .
4. Página 164 . Lectura : El adverbio .
5. Página 164 . Ejercicio 1 .
6. Página 165 . Ejercicio 3 ,4 y 5 .
1.Página 158 y 159 . Lectura : Un acertijo .
2. Página 160 . Ejercicios : Comprensión lectora . Preguntas exprés : 1 , 2 , 3 y 4 .
3. Página 161 . Ejercicios : 5 , 6 , 7 y 10 .
TERCER TRIMESTRE . TEMA 10
1. Página 162 . Lectura : La h .
2. Página 162 . Ejercicios : 1 , 3 y 4 .
3. Página 163 . Ejercicio 5 .
4. Página 164 . Lectura : El adverbio .
5. Página 164 . Ejercicio 1 .
6. Página 165 . Ejercicio 3 ,4 y 5 .
Martes 12 de mayo, tercero de EP
Hola campeones y campeonas:
Vamos con el trabajo de hoy:
*Lengua:
Hoy vamos a leer un texto de Fina Casalderrey.
*Mate:
Como la ficha de lengua es bastante amplia, solamente vamos a hacer 3 operaciones combinadas:
a) (34 x 2) + 25 - 6 =
b) 23 - 10 + (100 :2 )=
c) 23 + ( 64 x 8 ) + 3 =
RECUERDA:
1º Se resuelven los paréntesis
2º Después se realizan las multiplicaciones y divisiones
3º Por último las sumas y restas de izquierda a derecha
Nos vemos mañana
Vamos con el trabajo de hoy:
*Lengua:
Hoy vamos a leer un texto de Fina Casalderrey.
*Mate:
Como la ficha de lengua es bastante amplia, solamente vamos a hacer 3 operaciones combinadas:
a) (34 x 2) + 25 - 6 =
b) 23 - 10 + (100 :2 )=
c) 23 + ( 64 x 8 ) + 3 =
RECUERDA:
1º Se resuelven los paréntesis
3º Por último las sumas y restas de izquierda a derecha
Nos vemos mañana
TRABALLO 2º PRIMARIA
Buenos días, como aún no todos tenéis los libros del 3º trimestre en casa no podemos empezar con ellos porque es mejor ir todos a la par. Pero tenemos trabajo para hacer de todas formas.
MATEMÁTICAS:
Coloca y resuelve:
594+791 977-950
474+425 749-696
461+29 923-347
325+43+56
A las restas hacedle la prueba.
C.NATURAIS:
Déixovos outra vez o vídeo do aparato locomotor e hoxe repasamos os músculos (estade atentos cando os nombren no vídeo). Despois facer a seguinte ficha.
LENGUA:
Repasamos el sonio /k/, cuando la C va con la A, O, U el sonido es como el de la K, por ejemplo:
CASA, COCO, CUNA. Pero la E y la I tienen que ir con la Q para que el sonido sea /K/, por ejemplo : PERIQUITO, QUESO.
Haced esta ficha.
MATEMÁTICAS:
Coloca y resuelve:
594+791 977-950
474+425 749-696
461+29 923-347
325+43+56
A las restas hacedle la prueba.
C.NATURAIS:
Déixovos outra vez o vídeo do aparato locomotor e hoxe repasamos os músculos (estade atentos cando os nombren no vídeo). Despois facer a seguinte ficha.
LENGUA:
Repasamos el sonio /k/, cuando la C va con la A, O, U el sonido es como el de la K, por ejemplo:
CASA, COCO, CUNA. Pero la E y la I tienen que ir con la Q para que el sonido sea /K/, por ejemplo : PERIQUITO, QUESO.
Haced esta ficha.
Después haz un dictado con el texto del ejercicio 3.
6º Primaria
Bo día! Como estades? Con ganas de traballar, imaxino …
Pois imos alá!
GALEGO
Recordamos en que consistía o estilo directo e o estilo
indirecto.
Cando falan as persoas, ou os personaxes nunha obra , dise
que é estilo directo.
No estilo
directo, a intervención dos personaxes vai precedido dun guión: -. Ou ben úsanse dous puntos e
comillas para transcribir as palabras textuais.
Ex. – Teño moitas ganas de ver aos meus compañeiros –dixo
Sara.
Sara dixo:
“Teño moitas ganas de ver aos meus compañeiros”
No estilo indirecto
emprégase un verbo que fai referencia á intervención da persona e esta vai
precedida por que.
Ex. Sara dixo que tiña
moitas ganas de ver aos seus compañeiros.
Páx. 132. Le o texto do ex. 1. Realiza o ex. 2. E o ex.1.do
Obradoiro de expresión.
MATEMÁTICAS
Justifica si las siguientes parejas de magnitudes son o no directamente
proporcionales:
a) El
número de botes de refresco que compro en el supermercado y el dinero que pago
por ellos.
b) El
número de amigos que vamos a la piscina esta tarde y el número de litros de
agua que tiene la piscina a la que vamos.
Resuelve el problema utilizando el método de reducción a la unidad.
Mi tío Juan es agricultor. Envasa 45 kg de patatas en tres sacos del
mismo peso. ¿Cuántos sacos necesitará para envasar 3 750 kilos?
Responde a las siguientes cuestiones:
a) Expresa 40 %
como fracción y como número decimal.
b) Completa: 18 % +
_________ = 100 %.
c) Calcula 20 % de 34 =
Suscribirse a:
Entradas (Atom)