miércoles, 20 de mayo de 2020

AULA APOIO (P.T)

5º  de E. Primaria (Traballo de ampliación)

Ola!
 Propoño unha seria de retos con estas actividades. Veña anímate!


Actividades para el desarrollo de la Inteligencia 5º de Primaria

Actividades para el desarrollo de la Inteligencia 5º de Primaria

AULA APOIO (P.T)

5º DE E. PRIMARIA(traballo adaptado)

Bo día!
Aqui tedes un pouco de traballo. Änimo

40 Ejercicios de comprensión lectora para primaria y primer grado ... 

Escritura creativa: Inventa una divertida historia a partir del ...Ordenar frases

5º e 6º de Infantil


Bos días familias e alumnos e alumnas.
Hoxe propóñovos completar un crucigrama.
Ademais reenvíovos as páxinas de lectura do comenzo, por si alguén non as atopou.






Un beso virtual muy fuerte para todos. Julia.

MATEMÁTICAS 1º

Ola nenos!!!
XA QUEDA UN DÍA MENOS. O traballo de hoxe é o seguinte:

1.- Haz la siguiente ficha


Trabajo adaptado. Hoy iniciamos el repaso de algunas fichas:





6º Primaria


Bo día! Seguimos co repaso. Pero hoxe traballaremos algo que deixamos un pouco de lado nesta  “nova circunstancia”: Plástica.

GALEGO

1.      Le o texto e contesta as preguntas:
Mamá Matilde estaba na cociña, como Daniela supuxera. Tras saudárense con dous bicos, a nena dispúxose a dar conta do apetitoso almorzo que lle preparara a avoa. A noite anterior case non ceara nada, era a moita a fame que sentía. O primeiro que fixo foi coller un anaco de biscoito e esfaragullalo na mesa, para que Edu-pardal puidese comer algo. E, mentres atendía ao que a avoa lle contaba, reparou en que as faragullas ían desaparecendo ata que o mantel quedou limpo de todo. Con disimulo, repetiu a operación outras dúas veces máis.
E Henrick e a tía Vero? Xa almorzaron?
Vaiche boa que o fixeron! Empézanche a traballar ás oito, niso son puntuais coma reloxos.
E cando volven?
Non volven de ningures, nena. Traballan aquí, ao pé da casa.

Agustín Fernández Paz: Desde unha estrela distante, ed. Galaxia.

a)      Quenes son os protagonistas da historia?
b)     Onde están?
c)      Que momento do día é?
d)     Por que a nena tiña tanta fame?
e)      A quen lle da o biscoito?
f)       Busca no diccionario un sinónimo de pardal.
g)      Onde traballan Henrick e a tía Vero?
  
2.      Relaciona cada palabra co seu sinónimo:

fieito                            colmea
niñeiro                         xesta
tobo                              niño
Abelleira                      tobeira
  
3.      Escribe unha oración coas seguintes frases feitas:
Meter o zoco:
Andar na verza:  
4.      Coloca os puntos e as comas que faltan nestas oracións:

- Óscar que estaba moi canso foi o primeiro en marchar para a casa
- Alí estaba todo o mundo: os meus vecinos a miña familia os compañeiros e compañeiras de clase...
- Escoita Manuel que estou falando contigo

PLÁSTICA

Vamos a averiguar algo sobre a vida e obra de JOAN MIRÓ. Para elo podemos ver o seguinte video https://www.youtube.com/watch?v=-Zp7Du1ckaY.
Que, gustouvos? Entendedes porque dicían que pintaba coma os nenos?
Pois imos facer un pequeno traballo sobre el.
Primeiro ides buscar e escribir os datos máis importantes da súa biografía:
-          Lugar e data de nacemento e de falecemento.
-          Estudos.
-          Movemento pictórico ao que pertence.
-          Obras máis importantes.
-          Colores que emprega.
-          Figuras que pinta…
Logo facede un debuxo, que pode ser unha copia dunha obra del ou algo inventado por vós pero coa temática que el representaba nas súas obras.
Para mandarme este traballo tedes  DÚAS SEMANAS. Tempo suficiente para que o fagades con calma e ben. Espero que vos guste e disfrutedes facendo!

Ata mañá!

Traballo para 5º de Primaria

                                             LETRAS    GALEGAS    2020

E  REMATAMOS  ESTA  CONMEMORACIÓN  CUN  TRABALLO  VOLUNTARIO :

-PODEDES  ENVIARME  UN  VÍDEO  :

a) cantando   o  himno  galego  con  karaoke  ( POPULAR  GALEGO  HINO    GALEGO KARAOKE  YOUTUBE ).

b) lendo  a  carta  enviada  a  RICARDO  CARVALHO  CALERO coa  música  do  karaoke  anterior  de  fondo ).

c) creatividade  propia .


                                  REPASO  DE  MATEMÁTICAS


Un  crucero  ha  transportado  en  seis  meses  49200  pasajeros .

- Si  hizo  12  viajes  completamente  lleno , ¿ cuántos  pasajeros  caben  en  el  barco ?

- ¿ Cuántos  pasajeros  transporta  en  un  mes ?


El  barco  tiene  :

a) 1990  camarotes  de  2  plazas .

b) 27  camarotes  de  3  plazas .

c) 8  camarotes  de  4  plazas .

d) 7  camarotes  individuales .

Calcula  el  número  de  pasajeros  que  viajan  en  cada  tipo  de  camarote .


                                 TERCER  TRIMESTRE . TEMA  10

Página  148 . Lectura  : Los  cuadriláteros .

Página  148 . Ejercicios :  1 , 3  y  4 .

Página  149 . Ejercicio  6 .

Página  152 . Ejercicio : 1 , 2 , 3  y  5 .


TRABALLO 2º PRIMARIA

Hola a tod@s, venga! que ya estamos a mitad de semana. Os recuerdo que me tenéis que seguir enviando las tareas que hacéis, por lo menos cada 3 o 4 días para no acumular muchas.
El trabajo de hoy es:

LENGUA:
Hoy vemos el campo semántico y para ello echar un ojo al siguiente vídeo.
Página 167 y una ficha de propina.


MATEMÁTICAS:
Vamos a ver un vídeo sobre el METRO y el CENTÍMETRO y otro vídeo sobre el KILÓMETRO.
Haced páginas 168 y 169. Si tenéis una regla o un metro practicad y medir cosas e incluso mediros vosotros mismos.


C.SOCIAIS:
O outro día vimos as paisaxes de interior (que son as que están lonxe do mar). Hoxe veremos as paisaxes de costa ( que son as que están ao lado do mar).
Ler varias veces  tentando aprender as palabras e facer os exercicios páx 68 e 69.
Logo podedes facer estes xogos  para poñer a proba os vosos coñecementos.

Ata maña 🐧

Mércores 20 de maio, terceiro de EP





Bos Dias - Meme De El Gallo Claudio #imagenes #memes #generadormemes

Que tal?

A canción de hoxe é...
A rianxeira . Seguro que ésta a coñecedes tod@s.

Rianxo é un municipio da provincia da Coruña. Recordades cando estudiamos as aldeas, cidades e vilas? . Imos repasar as diferencias entre eles. Vemos o vídeo e facemos as seguintes fichas. Tamén podes consultar o libro  de ciencias sociais na páxina 8.

En matemáticas, imos traballar con número 14.560
a) Como se le?
b) Descomponno de dous xeitos diferentes
c) Averigua cal é o seu dobre e o seu triple
d) Divídeo entre 8
e) Multiplícao por 45
f) Inventa un problema con ese número onde teñamos que facer dúas operacións: unha de sumar e outra de restar.

ACS: 
-Esta semana estamos escoitando todos os días unha canción popular galega. Se pinchas arriba onde di "A rianxeira" xa a podes escoitar.
-En mate repasamos  la unidadproblemas de sumar
-De lengua castellana, vamos a repasar la letra m. Después lee esta ficha y copia las palabras en la libreta.

Silabas directas - 29 fichas lectoescritura GRATIS para Infantil y ...


Ata mañán bollitos