miércoles, 15 de abril de 2020

MÚSICA 5 Y 6 PRIMARIA

Bos días nenas e nenos!! 

 Bos días familia!! 

 Despois duns días de desconexión... 



Nada mellor que un pouco de actividade para ir poñéndonos todos e todas a punto para esta recta final...esta última etapa do curso 19-20 

Para esta semana vos teño preparadas uns xogos que penso que nos van a servir:  para lembrar cousas que xa vimos, para divertirnos e como non para familiarizarnos con outras que igual algún ou algunha de nós xa tiñamos algo esquecidas 



Notas musicais 


Figuras musicais 



Por suposto unha canción para bailar antes de marchar!!





Aburiñooo

INGLÉS PARA INFANTIL , 1º, 2º,3º e 4º DE EDUCACIÓN PRIMARIA



 ENGLISH TIME !
  -PRE-SCHOOL EDUCATION .  -EDUCACIÓN INFANTIL
-FIRST , SECOND AND THIRD GRADES OF ELEMENTARY EDUCATION.
-PRIMEIRO , SEGUNDO , TERCEIRO  E CUARTO DE EDUCACIÓN  PRIMARIA.

-Send your questions and activities to my E- mail address :
evamaria.perez@edu.xunta.gal
-Envía as túas preguntas e actividades ao meu enderezo electrónico : eva maria.perez@edu.xunta.gal
Story time .
Pete the Cat and the Magic Sunglasses.
Click on the picture to watch and listen to the story :

A)-Activities for Pre-school Education , First and Second Grade of Elementary Education: 
 - Actividades para Infantil e Primeiro e Segundo de Primaria. As actividades están adaptadas para o alumnado con Necesidades Educativas .

1-Tell your family  what is your favourite character and your favourite part of the story.
  - Cóntalle á túa familia cal é a túa persoaxe favorita e a túa  parte favorita do conto .

2-Colour this drawing .
 - Colorea este debuxo.

3- Draw and colour your favourite character and your favourite  part of the story.
 -Debuxa e colorea a túa persoaxe favorita e a túa parte favorita do conto.

4- Say and write in English as many words of the story as you can . Watch the video again or pause it as many times as you need to do this activity.
 -Di e escribe en Inglés tantas palabras do conto como poidas. Mira o vídeo e párao tantas veces como necesites para facer esta actividade.

B)-Activities for  Third and Fourth Grade of Elementary Education:
Actividades para Terceiro de Educación Primaria .O alumnado con ACS ou Necesidades Educativas fará as actividades do punto A.

1-Tell your family about the story .Then write these questions and answer them  on your notebook .
- Cóntalle á túa familia sobre o conto . Despois escribe estas preguntas e respóndeas no teu caderno 

a)- Do you like the story ?   -Yes , I do / No, I don´t.

b)- Why ?  - I like the story because it is funny / interesting/ amazing / great / entertaining / awesome / surprising...

c)- What is / are  your favourite character /s of the story ?
    - My favourite character of the story is ....
    - My favourite characters of the story are .... and ....

d ) What is your favourite part of the story?
    - My favourite part of the story is when ...
         
2- Say and write in English as many words of the story as you can . Watch the video again or pause it as many times as you need to do this activity.

-Di e escribe en Inglés tantas palabras do conto como poidas . Mira o vídeo e párao tantas veces como necesites para facer esta actividade.

3-Do a comic about the story on your notebook.
- Fai un cómic sobre o conto no teu caderno.

5º e 6º de Infantil

Bos días a todos.
¿Cómo estamos? De certo que todos portándovos moi ben e axudando na casa e a que todos pasemos estos días moi axiña.
Lembrade que podedes facer moitas cousas, sempre preguntando aos papás e as mamás en qué podedes axudar. Lembrade lavar moi ben as mans!!! Ah, e os dentes.
Hoxe imos xogar as Adiviñas!
Pedide axuda para que volas lean... ou mellor ¿cántas palabras podedes ler soíños? De certo que mais das que pensabades. Logo tentade adiviñar cal é a resposta. E cando o saibades retade aos irmáns e aos papás e mamás. Pregúntádelle e seguro que eles saben outras. Xogade as adiviñas con todos os que poidades. Un biquiño.
Ah, lembrade que no CD de Flocos de Millo tedes un montón de xogos para afianzar todas as competencias. Tamén lembradevos de ver Letras que Suenan ou o Monosílabo que vos gustan moito.
Unha aperta vitual de Julia.

Un reto! 1º E.P.

Ola chicos!
Imos traballar un pouco esa imaxinación!
Primeiro vemos o video que nos explica que para facer rima as palabras deben rematar en sílabas iguais.
Eiquí tendes debuxos que vos servirán para facer as vosas propias RIMAS(recordade que xa o practicamos no cole). Tamén tedes exemplos de rimas.
Inventade algunha.E facede o debuxo correspondente.
Recordade que me podedes enviar os traballos ao meu correo da xunta, ou facer algunha consulta se non entendedes algo.
Para o nenoco libro adaptado o reto consiste en repetir as palabras que lle lea a familia, recalcándolle que soan igual(tamén as do video).




TRABALLO 2º PRIMARIA

Buenos días, ¿Qué tal la vuelta a la rutina? ¿Os ha costado? Vamos a seguir repasando cosas para adaptarnos. El trabajo para hoy es:
MATEMÁTICAS:
Vamos a recordar la prueba de la resta en este vídeo.
Después realizar estas restas y no os olvidéis de hacer la prueba.

LENGUA:
Leer el siguiente texto y contestar a las preguntas (podéis colorear los dibujos)

C.SOCIAIS:
Hoxe imos  facer uns xogos sobre os medios de transporte ( son os medios que usan as persoas para desplazarse ou para repartir mercancías). Facer un debuxo do medio de transporte que máis vos guste.

6º Primaria

Bo día! Que tal o comenzo? Si podedes, mandádeme os deberes diariamente, porque se me mandades o de varios días xuntos tardo máis en podelos correxir e polo tanto en contestarvos. Tamén lembrarvos que as respostas teñen que vir co enunciado para saber o que se pregunta e polo tanto poder correxilo.
Como xa vos dixen onte, seguimos repasando o que demos durante o curso. Así que estaría ben que, antes de facer os exercicios, repasárades (no libro ou na libreta) o tema. Xa sei que esto "é un pouco latoso", pero trátase de que APRENDADES e, neste momento especialmente, vós sodes os PROTAGONISTAS da aprendizaxe. Sede RESPONSABLES!

Empezamos!

MATEMÁTICAS:

Pág. 124: ej. 10,11.
Pág. 125: ej. 12, 13, 15.

LENGUA:

Pág. 138: ej. 1, 2, 3, 4.

GALEGO:

En galego o repaso vai ser unha reflexión sobre o traballo e a maneira de traballar que vos pode axudar a darvos conta de como mellorar.

Páx. 140. Ex. 1
 

EDUCACIÓN FÍSICA

Ola nen@s.
Veña, imos mover un pouco o corpo.
Pica neste ENLACE e accederás a sesión de hoxe.

MATEMÁTICAS 1º

Ánimo rapazotes!!! 
Imos co traballo de hoxe:

1.- Calcula en vertical. (recuerda: contamos desde el número más pequeño hasta llegar al más grande)

64 - 34 =

79 - 25 =

48 - 13 =

95 - 54 =

2.- Calcula mentalmente (recuerda: contamos desde el número más pequeño hasta llegar al más grande)

15 - 6 =

12 - 8 =

14 - 7 =

13 - 5 =

3.- Completa y escribe el resultado con números y con letras:

4 decenas y 3 unidades = 43 , cuarenta y tres

5 decenas y 6 unidades =

2 decenas y 7 unidades = 

7 decenas y 4 unidades =

Traballo adaptado: Fai a seguinte ficha


Miércoles 15 de abril, tercero de EP

Buenos días:

¿Que tal la vuelta a la rutina? Espero que bien. No os olvidéis de seguir repasando las tablas con los juegos de ayer. Hoy el trabajo es el siguiente:

*Lingua: hoxe imos traballar con algo que vemos todos os días: OS ANUNCIOS. Éstes adoitan ter un slogan. E ...que é un slogan? Pois son as frases breves e orixinais que moitas veces riman para que nos queden na cabeza. Vamos a facer a páxina 116 do libro de lingua. No obradoiro de expresión podes elexir un obxecto que ti queiras, non ten que ser os que están ahí. Ademáis, se non tes cartolina, podes facelo na libreta ou nun folio.

*Mate:  El número con el que trabajamos hoy es 169.496
a) Descomponlo de dos formas diferentes
b) ¿Cómo se lee?
c) Súmale 99.458 y réstale 58.977
d) Divídelo entre 8. Haz la prueba. ¿Qué te dió en el cociente y en el resto? ¿Es una división exacta?
e) Multiplícalo por 7
f) Inventa un problema de dividir. Recuerda que dividir es repartir.

*Ciencias Naturais: Lembramos o que lemos onte nas páxinas 68 e 69 e facemos os exercicios 1 (dicionario de galego que está na marxe do blog), 3 e 4 da páxina 69.

Si por algún motivo os es difícil hacer toda la tarea hoy, podéis dejar lo de ciencias para mañana.

Chaoo



Traballo para 5º de Primaria

                              TERCER    TRIMESTRE .   LINGUA    GALEGA    TEMA    9

1. Páxinas   142  e  143  .Lectura : Non  quero  ser  princesa .

2. Pá xina  144 : Exercicios  1 , 2 e 3 .

3. Páxina  146 : Exercicios  2  e  3 .

4. Páxina  154 . Lectura : O  Día  do  Libro .

5. Páxina  154 : Exercicio  1 .