miércoles, 29 de abril de 2020

INGLÉS PARA INFANTIL E 1º , 2º PRIMARIA


    GOOD MORNING EVERYONE  !
ENJOY WHILE YOU LEARN ENGLISH.
          
As actividades están adaptadas para o alumnado con Necesidades educativas .

Click on the pictures to watch the videos .
           - Pincha nas imaxes para ver os vídeos .

-Let´s sing a song about school objects : 
                    - Cantemos unha canción sobre obxetos de clase :

                           

-Now ,listen to two stories about school :
               - Agora escoita dúas historias sobre o colexio :

 -School objects story :
                       - Historia sobre obxetos de clase :





 -Days of the week and subjects story :

                   - Historia sobre días da semana e materias :

                            



  -Do these worksheets and send them to my 
E-mail address : evamaria.perez@edu.xunta.gal
                   - Fai estas fichas e envíamas ao meu 
correo electrónico : evamaria.perez@edu.xunta.gal
Podes enviala dende a páxina web das fichas .

-Match the sound with the pictures :
                    - Une o sonido coa imaxen  :
                          

                               
-Read and tick the correct option:
                                      - Le e elixe a opción correcta :

                                    


   - Click , listen and repeat the days of the week :     
                 - Pincha , escoita e repite os días da semana :             
                                     
                                        

                                        

First listen, drag and drop . Then write the day that goes before and after .     
              - Primeiro escoita , arrastra e solta . Despois escribe o día que vai antes e despois.
                                    

            
                       
-Play an online game about school objects :
                       - Xoga a un xogo online sobre obxetos da clase :

                           

                           





              

No hay comentarios:

Publicar un comentario