lunes, 23 de marzo de 2020

6º Primaria


Bo día a todos/as!  Como seguides? Díxome “un paxariño” que había quen se queixaba de que  poñía moito traballo…Non me seades lacazáns!!! (xa sabedes que se non lembrades o que significa hai un enlace no blog ao dicionario da RAG).
De hoxe en adiante imos facer un repaso xeral das nosas asignaturas, así que teredes que consultar os libros do 1º trimestre ou os apuntes recollidos nas libretas,  se é que non vos lembrades de algo. Se vexo que é sinxelo , tamén adiantarei algo de materia…. Iremos vendo. Tamén espero que me escribades para saber con que dificultades vos atopades ou simplemente para saber como vos vai.
Lembrade tamén que hoxe se empeza a emitir na tele un programa educativo; o horario está posto no blog. Eu tamén o verei…
Empezamos xa!

LENGUA
Como todos os luns, imos relatar o que fixemos na fin de semana. Sabedes que temos que seguir uns pasos… Hoxe vou  poñer eu a plantilla cos apartados e os conectores; vós teredes que encher os ocos con oracións completas, ben estruturadas e intentando empregar un vocabulario rico e amplo (xa sabedes que eso se consigue con adxectivos, pronomes, sinónimos…)

Esta fin de semana……….
Para empezar, o xoves………………………….Por suposto que …………………
O venres…………………………………………… Sin embargo……………………
Ao día seguinte, pola mañán…………………………..Despois de comer……………
O domingo ………………………………….Máis tarde……………………….. E para rematar……………………………
Teño que dicir que esta fin de semana…………………..





El helicóptero aterrizó muy cerca de ellos. Germán y Fátima escondieron rápidamente la caja en el almacén. Desde su escondite, Ángela y su gato Mazapán controlaban todo el espectáculo. De repente, un relámpago cruzó el túnel y un ruido atronador retumbó bajo sus pies.

1      1.  Clasifica las palabras subrayadas por el acento. Explica por qué llevan tilde.

          2.  Analiza los nombres que aparecen en el texto como en el ejemplo:

·         Helicóptero:  nombre común, concreto y contable.



 MATEMÁTICAS



Ejercicio nº 1.-



Realiza la descomposición de los números siguientes:



a) 3 804 310.

b) 52 028 905.





Ejercicio nº 2.-



Ordena de menor a mayor: 8 765 432, 29 627 876, 5 672 900, 3 800 903.





Ejercicio nº 3.-



Completa las siguientes expresiones con el signo >, < o =.



a) 17 000 520 ______ 1 DMM + 7 UMM + 5 C + 2 D.

b) 2 048 300 _______ 2 UMM + 4 DM + 8 UM + 3D.

c) 80 400 009 ______ 8 DMM + 4 UMM + 9 U.





Ejercicio nº 4.-



Manuel tiene ahorrado 4 billetes de 20 €, 3 billetes de 10 €, 4 billetes de 5 €, 9 monedas de 2 € y 12 monedas de 1 €. Hoy es su cumpleaños y ha decido invitar a comer a sus padres y a su hermano. Si la comida costó 56 € ¿Cuánto costo cada menú sabiendo que todos comieron lo mismo? ¿Cuánto dinero le sobró?





C. DA NATUREZA.

Repasa as páxinas 67- 68-69 do libro.
Logo fai os exercicios: páx. 68- 2,3; páx. 69-1,2.





No hay comentarios:

Publicar un comentario