martes, 14 de abril de 2020

INGLÉS INFANTIL E PRIMARIA

WELCOME TO ENGLISH FOR ALL AGES AND GRADES.

BENVID@S A INGLÉS PARA TODAS AS IDADES E CURSOS

                                                                
YOU CAN  SEND YOUR QUESTIONS,  PHOTOS OF YOUR PIECES OF ART AND YOUR ACTIVITIES TO MY E-MAIL ADDRESS:   evamaria.perez @edu.xunta.es

PODES ENVIAR AS TÚAS PREGUNTAS , FOTOS DAS TÚAS OBRAS DE ARTE E AS TÚAS ACTIVIDADES AO MEU ENDEREZO DE CORREO ELECTRÓNICO evamaria.perez@edu.xunta.es

👀       A   -Watch one video each day and then  make your own piece of Art , you can make more than one . Everyone can do it though the little ones will need some help.
Mira un vídeo cada día e despois crea a túa propia peza de arte, podes facer máis de unha . Todo o mundo pode facelo aínda que os máis pequenos necesitarán axuda.


CLICK ON THE PICTURES TO WATCH THE VIDEOS
PINCHA NAS IMAXES PARA VER OS VÍDEOS

1. A PLANT POT
                                                          UNHA MACETA

https://www.canva.com/design/DAD3RBQvYyY/mVkWTZuU4HHO2SdMbkKQcA/view?utm_content=DAD3RBQvYyY&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=viewer


2.THE SECRET LIFE OF THINGS
                                               A VIDA SEGREDA DAS COUSAS
https://www.canva.com/design/DAD3iar8QhI/cfk2fKxosLAcZ366kHPY6g/view?utm_content=DAD3iar8QhI&utm_campaign=designshare&utm_medium=link&utm_source=viewer


3.CREATE  YOUR PIECE OF ART USING SCISSORS 
                                   CREA A TÚA OBRA USANDO AS TESOIRAS
4.DIARIES TO DRAW AND THINK
                                            DIARIOS PARA DEBUXAR E PENSAR

5.BUILDING WORKS OF ART WITH GARBAGE
                                            CONSTRUINDO OBRAS DE ARTE CON LIXO


👀     B- AFTER MAKING YOUR PIECE OF ART DO THE  FOLLOWING ACTIVITIES:
Despois de facer a túa obra de arte realiza as seguintes actividades :

1-For Pre-School Education and First Grade of Elementary Education.
Para Educación Infantil e Primeiro curso de Educación Primaria . As actividades están adaptadas para o alumnado con Necesidades Educativas.
Activities :
- Look at your piece of art and tell your family how you feel about it .
Observa a túa peza de arte e dille á túa familia cómo te sintes .

-Then draw or write how  you feel . If you feel happy  draw a happy face or write the word HAPPY ,if you feel  surprised draw a surprised face or write the word SURPRISED  and so on.
Despois debuxa ou escribe como te sintes . Si te sintes content@ debuxa una cara feliz ou escribe a palabra HAPPY , si te sintes sorprendid@ debuxa una cara de sorpresa ou escribe a palabra SURPRISED e así con todas as túas creacións.

2- For Second Grade of Elementary Education.

Para Segundo curso de Educación Primaria .As actividades están adaptadas para o alumnado con Necesidades Educativas.

- Look at your piece of art and tell your family how you feel about it .
Observa a túa obra de arte e dille á túa familia cómo te sintes .
-Then write a sentence in English saying how you feel . For instance : I FEEL HAPPY / I FEEL SCARED  and so on.
Logo escribe una oración en inglés decindo como te sintes . Por exemplo : Síntome feliz / Síntome asustad@ e así contodas as túas creacións.

3-For Third Grade of Elementary Education.

Para Terceiro curso de Educación Primaria .O alumnado con Necesidades Educativas ou ACS fará as actividades do punto 2.
Look at your piece of Art and tell your family how you feel about it .
Observa a túa obra de arte e dille á túa familia cómo te sintes .
-Then describe it it in English on your notebook and do the same  with all your creations.
Logo descríbea en inglés no teu caderno e fai o mesmo con todas as túas creacións.
 EXAMPLE  : It is a plant in a pot . It´s a red rose and it has got a lot of spikes ( pinchos ) . It is beautiful . The pot is big and colourful . I like my piece of Art because roses are my favourite plants.
 
EXEMPLO : É una planta nunha maceta . É unha rosa vermella e ten moitos pinchos . É fermosa . A maceta é grande e colorida .Gústame a miña obra de arte porque as rosas son as miñas plantas favoritas.
 
4-For Fourth Grade of Elementary Education.
 Para Cuarto curso de Educación Primaria . O alumnado con ACS fará as actividades do punto 2.
 
Look at your piece of Art and tell your family how you feel about it .
Observa a túa obra de arte e dille á túa familia cómo te sintes .
 
-Then describe it it in English on your notebook and do the same  with all your creations.
Logo descríbea en inglés no teu caderno e fai o mesmo con todas as túas creacións.
 
EXAMPLE  : It is a plant in a pot . It´s a tomato plant  and it has got some green tomatoes . I like tomatoes but I don´t like spinachs . The pot is small and colourful . This is my mum´s tomato pot . She grows a lot of vegetables such as : carrots , onions and lettuce. Then my dad and I make a delicious salad and all my family eat it. I love my piece of Art because it is amazing .
 
EXEMPLO : É una planta nunha maceta . É unha planta de tomate  e ten algúns  tomates verdes . Gustánme os tomates pero non me gustan as espinacas . A maceta é pequena e colorida . Esta é a maceta de miña nai . Ela cultiva moitos vexetais como : cenouras , cebolas e leituga . Despois meu pai e eu facemos unha deliciosa ensalada e toda a miña familia coméa. Encántame a miña obra de arte porque é incrible.
 
5-For Fifth and  Sixth Grades of Elementary Education.

Para quinto e sexto cursos de Educación Primaria . O alumnado con ACS fará as actividades
do punto 3 e o alumnado con Necesidades Educativas as do punto 5.
Look at your piece of Art and tell your family how you feel about it .
Observa a túa obra de arte e dille á túa familia cómo te sintes .
-Then describe it it in English on your notebook and do the same  with all your creations.
Logo descríbea en inglés no teu caderno e fai o mesmo con todas as túas creacións.
 
 
EXAMPLE  : I drew and painted a  plant in a pot . It´s a tall pepper plant  and it has got many  dark green leaves  . It has got some white flowers too but it doesn´t have any peppers yet . I like red and green peppers but I don´t like onions .  The pot is  medium size and light yellow  .
This is my granny´s  pot . She grows a lot of vegetables such as : carrots , onions and lettuce .My grandad doesn´t grow any vegetables but he likes cooking them .My sister and I help him making a delicious salad and then all my family and I eat it together .
 I love my piece of Art because it is amazing and cool . I used a pencil , watercolour / tempera , crayons ,colour markers and a sheet of white paper to do it .I enjoyed creating it and it made me feel good.
 
EXEMPLO : Eu dibuxei e pintei unha planta nunha maceta. É unha planta de pemento alta e ten moitas follas verdes . Tamén ten algunhas flores blancas pero aínda non ten pementos .A min gústanme os pementos vermellos e verdes pero non me gustan as cebolas . A maceta á de tamaño mediano e amarela clara.
Esta é a maceta da miña avóa . Ela cultiva moitos vexetais como : cenouras, cebolas e leituga . O meu avó non cultiva ningún vexetal pero a él gústalle cociñalos. A miña irmán e eu axudámoslle a facer unha deliciosa ensalada e toda a miña familia e eu comémola xuntos.
Encántame a miña obra de arte porque é incrible e guai. Usei un lapis, acuarela / témpera, ceras, rotuladores de cores e un folio blanco para facelo. Disfrutei creandóo e fíxome sentir ben.
 
 
 

No hay comentarios:

Publicar un comentario